کد خبر: 212426
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹

به منظور تامین نیاز بازار به خودروهای دارای فضای بالای کابین، خودروی ون وانا محصول ایران خودرو دیزل در طرح پیش فروش، فروش نقدی و اعتباری در شبکه فروش ایران خودرو عرضه می می شود. این طرح از بیست اسفندماه آغاز می شود و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

به گزارش « اخبار خودرو » ، در این طرح که از روز یکشنبه ۲۰ اسفندماه اجرا می شود، محصول ون «وانا» با اعمال تخفیف دو میلیون تومانی درخرید نقدی به قمیت ۱۰۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان با موعد تحویل ۳۰ روز کاری عرضه می شود.

 

متقاضیان در طرح فروش اقساطی و اعتباری نیز می توانند با پرداخت ۵۰ میلیون تومان وجه نقد برای نام نویسی خودرو با موعد تحویل ۳۰ روز اقدام کنند. مشتریان برای پرداخت مابه التفاوت قیمت خودرو و ارایه چک از یکسال تا چهار سال اختیار عمل خواهند داشت.

 

طرح پیش فروش وانا به صورت یک ودیعه ای با پیش پرداخت ۵۰ میلیون تومان نیز به مشتریان پیشنهاد شده است. در طرح پیش فروش دو ودیعه ای، ودیعه اول ۳۵ میلیون تومان و ودیعه دوم ۱۵ میلیون تومان (قابل پرداخت در اردیبهشت ۹۷) تعیین شده است. که مابه التفاوت نیز در زمان صدور دعوتنامه دریافت خواهد شد.

 

موعد تحویل خودرو در طرح پیش فروش خرداد، تیر و مرداد ۹۷ پیش بینی شده است.

 

نام نویسی متقاضان در این طرح صرفا از طریق پایگاه اینترنتی فروش محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir صورت می گیرد. متقاضیان می توانند با مراجعه به این پایگاه اینترنتی نسبت به نام نویسی و بهره مندی از مزایای این طرح اقدام کنند.

 

گفتنی است، ون وانا با داشتن ظاهری زیبا، از ایمنی و فضای داخل کابین و امکانات و قوای محرکه خوبی نیز بهره مند است و این خودرو علاوه بر امکان استفاده به عنوان خودروی شخصی، می تواند به عنوان خودروی تشریفات، تاکسی شهری و بین شهری و آمبولانس نیز مورد استفاده قرار گیرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =