کد خبر: 212606
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۸

کیان موتور وارنا نماینده رسمی بورگوارد آلمان‌، در حاشیه افتتاح نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش خودروهای خود در شهر رشت، فروش مدل BX5 را به‌صورت رسمی آغاز کرد.

به گزارش «اخبار خودرو»، شرکت کیان موتور وارنا، با هدف افزایش تعداد نمایندگی‌های خود در سطح کشور یکشنبه بیستم اسفندماه، همزمان با افتتاح نمایندگی خود در شهر رشت، فروش خودروی بورگوارد BX5 را برای اولین‌بار در این شهر آغاز کرد.

کیان موتور وارنا فروش بورگوارد BX5 را با شرایط فروش ۳‌مرحله‌ای آغاز کرد. این خودرو با قیمت علی‌الحساب ۲۳۹میلیون‌تومان و پیش‌پرداخت ۶۰میلیون‌تومان در زمان ثبت‌نام عرضه می‌شود.

[caption id="attachment_212608" align="aligncenter" width="1000"]بورگوارد BX5 بورگوارد BX5[/caption]

خریداران این خودرو باید ودیعه دوم را ۴۵‌روز پس از ثبت‌نام خودرو به مبلغ ۶۰ میلیون‌تومان پرداخت کنند. همچنین باقیمانده مبلغ این خودرو در زمان صدور دعوتنامه از خریداران دریافت می‌شود.

سود مشارکت برای خرید این خودرو، ۲۳درصد و سود انصراف آن ۲۰‌درصد تعیین شده است. البته شرکت کیان موتور وارنا برای خسارت تاخیر در تحویل خودرو نیز سود ۳۵ درصدی در نظر گرفته است. کیان‌موتور وارنا وعده داده است خودروهای BX5 را ۱۲۰روزه به مشتریان تحویل‌دهد.

نماینده بورگوارد در ایران فروش خودروی BX7 را کمتر از یک‌ماه قبل آغاز کرد و این خودرو توانست در همین مدت کوتاه نظر مساعد بازار را به سمت خود جلب کند.

فروش این خودرو از پنجم اسفند‌ماه سال جاری آغاز شده است و در حال حاضر با قیمت ۲۷۹ میلیون و ۹۰۰ هزار‌تومان به فروش می‌رسد، مبلغی که با توجه به امکانات و مشخصات فنی این خودرو کاملا منطقی به نظر می‌رسد.

کیان موتور ظهر دیروز نمایندگی رشت خود را در جاده رشت به انزلی و در مقابل فرودگاه این شهر افتتاح کرد. این مرکز با مساحت ۳هزارمترمربع تا سه‌ماه آینده به‌صورت کامل آماده خدمات‌دهی به بورگوارد‌سواران ساکن شمال کشور خواهد شد.

در مراسم افتتاح این مرکز که با حضور مدیران کیان موتور وارنا برگزار شد، علاقه‌مندان به این خودروی آلمانی محصولات آن را در جاده انزلی و در محوطه منطقه آزاد تست کردند.

نماینده بورگوارد در ایران همزمان با قطعی شدن نمایندگی این شرکت در شهر رشت و با هدف افزایش نمایندگی‌های خود در سطح کشور از افتتاح نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش بورگوارد در شهرهای اصفهان، اهواز، مشهد و شیراز خبر داد.

علی مهریان، مدیر عامل کیان موتور وارنا با اعلام این خبر به «اخبار خودرو» گفت‌: مذاکرات برای ایجاد نمایندگی در مراکز تمام استان‌ها صورت گرفته است و به‌زودی سومین نمایندگی بورگوارد درایران،‌ پس از تهران و رشت در یکی از مراکز استان‌ها افتتاح خواهد شد.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احمد ۰۰:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۲
    1
    با این قیمت اگه کسی پول به یک چینی بده واقعا باید بهش شک کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =