کد خبر: 212773
تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸

در مقایسه با فراری SF70H فصل ۲۰۱۷، فاصله محوری این خودرو با تغییر جزئی همراه بوده و کناره به همراه سیستم خنک‌سازی تغییر داشته است.

به گزارش « اخبار خودرو »، این روزها خبر رونمایی از تولید جدید فراری به تیتر یک اخبار مسابقات اتومبیلرانی بدل شده است. جایی‌که فراری از اسب سرکش خود برای فصل ۲۰۱۸ مسابقات فرمولاوان پرده‌برداری کرد تا امید تازه‌ای برای قهرمانی آن در این مسابقات باشد.

[caption id="attachment_212774" align="aligncenter" width="680"]Ferrari SF71H Ferrari SF71H[/caption]

در نگاه اول، رنگ قرمز فراری بیش‌از اندازه به چشم می‌آید! رنگی که امسال قسمت‌های بیشتری از ماشین را فرا گرفته است. در قسمت‌های پایینی هم خط‌هایی به رنگ طوسی را مشاهده می‌کنید. هالو نیز به رنگ قرمز در آمده است تا با طراحی فراری هماهنگ باشد.

ماشین جدید طول بیشتری دارد و پیشرفت‌هایی هم در آیرودینامیک و هم در به‌روزرسانی‌های سیستم تعلیق آن شکل گرفته است.

مهندسان فراری درباره این خودروی جدید می‌گویند: «در مقایسه با فراری SF70H فصل ۲۰۱۷، فاصله محوری این خودرو با تغییر جزئی همراه بوده و کناره به همراه سیستم خنک‌سازی تغییر داشته است. میله‌های فشاری در جلو و کششی در عقب سیستم تعلیق نیز دستخوش تغییراتی شده‌اند. طراحی این خودرو براساس تجربه‌های استفاده از لاستیک پهن‌تر در فصل گذشته به‌روزرسانی شده است.»

مائوریتزیو آریوابنه می‌گوید: «رونمایی از ماشین جدید فراری برای من لحظه احساسی را رقم زد. این اتفاق برای من خیلی خاص است. هر بار که فراری جدیدی را می‌بینم، احساس خاصی به من دست می‌دهد. هنگام نگاه کردن به این خودرو، به دست‌اندرکارانش فکر می‌کنم. همه آنها ایستاده‌اند در‌حالی‌که به برندشان احترام می‌گذارند، به شرکتی که در آن کار می‌کنند و به این خودرو. به تلاش آنها و همکاران‌شان فکر می‌کنم که قطعه‌به‌قطعه این خودرو را با عشق، تعهد و تلاش بسیار ساخته‌اند. تحقیق کردند، به توسعه پرداختند و به هر جزئیاتی اهمیت دادند. کاری‌که روی شاسی، آیرودینامیک و دیگر بخش‌های فرمولای جدید انجام دادند، هوشمندانه بوده و همه به‌شکل دست‌ساز انجام شده است. اینها چیزهایی هستند که کار این بچه‌ها در مارانلو را خاص می‌کند. اینکه می‌دانیم در حال ساخت یک فراری هستیم، باعث می‌شود به خود افتخار کنیم.»

سباستین فتل نیز در همایش رونمایی حضور داشت و صحبتش را اینگونه آغاز کرد: «اینکه امروز و در این زمان اینجا ایستاده‌ایم، برای همه ما خاص است. نمی‌توانم برای بیرون بردن این شگفتی بیشتر از این صبر کنم و ببینم چگونه رفتار می‌کند. من درباره طراحی خودرو با آنها صحبت کردم زیرا واقعا تاثیر‌گذار است. جادوی واقعی پشت آن چیزی که شما می‌بینید، اتفاق می‌افتد. ولی هر جزئیاتی حتی اگر کوچک باشند، مهم است، هر قسمت می‌تواند تفاوت ایجاد کند.»

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =