کد خبر: 213135
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۸

خودرویی که ماهیندرا برای اداره پست آمریکا درنظر گرفته، مدل USPS است. عکس‌های منتشرشده جدید از این خودرو نشان می‌دهد ماهیندرا در نسخه پروتوتایپ آن تغییراتی اعمال کرده است.

به گزارش « اخبار خودرو » ، خودروی Grumman LLV که در اداره پست آمریکا از آن استفاده می‌شود، خودرویی کهن‌سال با ظاهری قدیمی و جعبه‌ای‌شکل است. چندی پیش اداره پست آمریکا فراخوانی برای خودروسازان صادر کرد و از آن‌ها خواست یک خودرو به‌عنوان جایگزین Grumman LLV تولید کنند.

با‌توجه به اینکه این اداره، بیش از ۱۸۰هزار دستگاه از این خودرو را نیاز دارد، خودروسازان زیادی وارد مذاکره با اداره پست آمریکا شدند که شرکت خودروسازی ماهیندرا یکی از آن‌هاست. خودرویی که ماهیندرا برای اداره پست آمریکا درنظر گرفته، مدل USPS است.

[caption id="attachment_213139" align="aligncenter" width="630"]ماهیندرا ماهیندرا[/caption]

عکس‌های منتشرشده جدید از این خودرو نشان می‌دهد ماهیندرا در نسخه پروتوتایپ آن تغییراتی اعمال کرده است. این خودرو، فضای بار جعبه‌ای‌شکل دارد که دقیقا نیاز اول اداره پست است تا جعبه‌های بزرگ در آن به راحتی قرار گیرند اما این خودرو در عین حال باید قابل‌اعتماد بوده و تعمیر آن آسان و کم‌خرج باشد.

به گزارش خودرونویس، قلپ تپنده این خودرو، یک پیشرانه ۴سیلندر بنزینی یا توربودیزل خواهد بود. درهرحال، پلت‌فرم این خودرو از پلت‌فرم Grumman LLV که با نسل اول شورولت S10 یکسان است، به‌روزتر خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =