کد خبر: 213148
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶

معاون حمل‌ونقل ترافیک شهرداری تهران گفت: ممکن است افرادی که سالانه طرح ترافیک دریافت می‌کنند با کمبود موجودی مواجه شوند، بنابراین پیشنهاد داده شده است که تا یک میلیون تومان این حساب‌ها را شارژ کنند که با مشکلی مواجه نشویم.

به گزارش اخبار خودرو به نقل از فارس ،محسن پورسیدآقایی در حاشیه پنجاه و پنجمین جلسه شورای شهر تهران، ری و تجریش در جمع خبرنگاران درباره افزایش کرایه تاکسی، اتوبوس و مینی‌بوس در سال جاری اظهار داشت: تا هنگامی‌که شورای شهر افزایش کرایه‌ها را به تصویب نرساند و به تأیید فرمانداری تهران نرسد، هیچ‌گونه افزایش کرایه نخواهیم داشت.

وی افزود: میزان افزایش کرایه‌ها با توجه به اینکه هنوز به تأیید شورای شهر نرسیده مشخص نیست.

معاون حمل‌ونقل ترافیک شهرداری تهران اضافه کرد: پیشنهادی که شهرداری تهران فرستاده است برای مسیرهای مختلف‌، جدول‌های جداگانه‌ای در نظر گرفته‌ایم که در هر مسیر چه میزان نرخ کرایه افزایش پیدا کند و در صورت تأیید شورای شهر، جدول آن را منتشر می‌کنیم.

پورسیدآقایی اظهار داشت: میزان کرایه‌های تاکسی درصدی افزایش نیافته است، بلکه بر اساس طول مسیر نسبت به افزایش کرایه‌ها اقدام شده است.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر شارژ یک میلیونی حساب‌های طرح ترافیک بعضی افراد، تصریح کرد: گروه‌هایی که سهمیه کامل یک سال را برای ورود به طرح ترافیک درخواست کنند، می‌توانند حساب کاربری خود را تا یک میلیون تومان شارژ کنند و با توجه به اینکه ورود به محدوده طرح ترافیک در طول یک سال به حدود ۳ تا ۴ میلیون تومان می‌رسد و ممکن است افرادی که سالانه طرح ترافیک دریافت می‌کنند با کمبود موجودی مواجه شوند، بنابراین پیشنهاد داده شده است که تا یک میلیون تومان این حساب‌ها را شارژ کنند که با مشکلی مواجه نشویم.

معاون حمل‌ونقل ترافیک شهرداری تهران افزود: اگر این پول اضافه بیاید، می‌توانند برداشت نیز کنند.

پورسیدآقایی افزود: گروه‌های دیگر مانند جانبازان و خبرنگاران نیاز به شارژ یک میلیون تومانی ندارند.

وی درباره تخفیف ۵۰ درصدی به راننده آژانس‌ها نیز برای دریافت طرح ترافیک، اظهار داشت: آژانس‌ها،‌ وانت‌بارها و مشاغلی که کارشان حمل‌ونقل عمومی است ۵۰ درصد تخفیف دریافت می‌کنند و این طرح به تصویب شورای شهر، فرمانداری و دیگر دستگاه‌های ذی‌ربط رسیده است.

معاون حمل‌ونقل ترافیک شهرداری تهران در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه طرح ترافیک از چه زمانی آغاز می‌شود، گفت: هنوز تغییری در اجرای طرح صورت نگرفته است و از اول اردیبهشت‌ماه اجرایی می‌شود.

پورسیدآقایی در مورد میزان ثبت‌نام طرح ترافیک، اظهار داشت: تا شب گذشته ۷۵ هزار خودرو در طرح ترافیک جدید ثبت شده‌اند و زیرساخت‌های لازم برای اجرای طرح ترافیک از اول اردیبهشت‌ماه انجام شده است.

وی افزود: ثبت‌نام دریافت طرح ترافیک باز است و محدودیت نداریم، ولی کسانی که می‌خواهند از اول اردیبهشت‌ماه طرح داشته باشند باید نسبت به تکمیل مدارک خود اقدام کنند.

معاون حمل‌ونقل ترافیک شهرداری تهران در مورد ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران نیز، اظهار داشت: ثبت‌نام خبرنگاران انجام شده است و در حال بررسی مدارک آنها هستیم. هر گروهی که بررسی مدارکشان به اتمام برسد،‌ می‌توانند نسبت به دریافت طرح ترافیک اقدام کنند.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محسن شیرمحمدی ۰۲:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۷
    از زحمات تمامی دست اندرکاران این برنامه ممنون و سپاسگزارم و بهترین ها را برای شما عزیزان از خداوند منان مسئلت دارم. برادر کوچک شما: ( محسن شیرمحمدی ).

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =