کد خبر: 213189
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۵

گروه صنعتی ایران خودرو با توجه به نیاز و تقاضای بازار، روش های متنوع فروش به صورت فروش فوری، پیش فروش و اعتباری را در سال حمایت از کالای ایرانی تدوین و اجرا می کند.

به گزارش « اخبار خودرو »،مصطفی خان کرمی معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو گفت: پس از استقبال مشتریان از طرح فروش فوری محصولات ایران خودرو و در راستای پاسخگویی به نیاز مشتریان به خودروهای ایرانی، طرح فروش اعتباری محصولات این شرکت را از امروز دوشنبه بیست و هفتم فروردین ماه آغاز می کند و این روش فروش تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

 

خان کرمی خاطر نشان کرد: علیرغم تغییرات اخیر نرخ ارز و به جهت جلوگیری از کاهش قدرت خرید مشتریان، فروش اعتباری محصولات ایران خودرو با قیمت های قطعی و بدون افزایش قیمت خودرو نسبت به سال ۹۶ توسط این شرکت صورت می گیرد .

 

وی افزود: خودروهای این طرح پژو ۴۰۵ بنزینی و دوگانه سوز، پژو ۲۰۶ تیپ ۵، ۲۰۶صندوقدار وی ۸، سمند ال ایکس با موتور ای اف۷ بنزینی و رانای ال ایکس است که با موعد تحویل ۳۰روزه و با بازپرداخت های ۱۲، ۱۸ و ۲۴ ماهه عرضه می شوند.

 

وی تاکید کرد: در طرح فروش اعتباری، افزایش هزینه های بیمه و شماره گذاری، مطابق تعرفه های قانونی از سوی مراجع ذیربط مشمول ثبت نام کنندگان می شود که این افزایش ها مربوط به قیمت خودرو نبوده و به شرکت ایران خودرو مرتبط نیست.

 

معاون بازار یابی و فروش ایران خودرو افزود: متقاضیان می توانند از ساعت ۱۰ صبح امروز دوشنبه بیست و هفتم فروردین ماه با مراجعه به نمایندگی های مجاز سراسر کشور نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام کرده و از مزایای آن بهره مند شوند. همچنین طرح های دیگر فروش نیز در هفته آتی ارائه خواهد شد.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علي محمد ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۷
    خودروهایی که مشتری ندارند اعلام میکنند انها که مشتری دارد در باار ازاد میفروشند
  • فرید ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
    کاملا مشخصه که بنجل ها را با این شرایط عرضه میکنند؛ اگر واقعا به فکر مشتری مداری هستند چرا فقط چند نوع خودرو محدود با این شرایط عرضه میگردد؟؟؟؟
  • ممد ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
    دوشنبه حواستم ثبت نام کنم گفتند ظرفیت تکمیل شده نمی دونم چندتا گذاشته بودند سیاست کثیف فروش قطره چکانی باز شروع شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =