کد خبر: 213284
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴

جیلی با سه مدل از خودروهای پر‌طرفدار و لوکس خود شامل امگرند جی‌‌تی، جی‌اس و ایکس‌۷اسپرت، تابستان امسال راهی بازار ایران می‌شود.

به گزارش « اخبار خودرو » ، اواخر سال گذشته بود که آرین خودرو پارس به‌عنوان نماینده رسمی جیلی در ایران کار خود را آغاز کرد تا پس از نزدیک به چهارسال غیبت، بار دیگر این برند خودرویی وارد بازار ایران شود.

پیش از این جیلی حضور پرقدرتی در بازار ایران داشت و در همان زمان هم توانست با معرفی سه مدل در ایران به فروش خوبی در بازار وارداتی‌ها دست یابد.

جیلی با وجود حضور موفق خود در بازار دچار غیبتی تقریبا طولانی شد. حال اما شنیده‌ها حکایت از قطعی شدن ورود سه مدل از پرطرفدارترین مدل‌های جیلی به بازار ایران دارد.

[caption id="attachment_213286" align="aligncenter" width="1140"]جیلی امگرند جی‌‌تی جیلی امگرند جی‌‌تی[/caption]

امگرند جی‌تی که لوکس‌ترین خودروی جیلی شناخته می‌شود، به احتمال زیاد با قیمت ۲۴۰میلیون‌تومان وارد بازار خواهد شد؛ خودرویی که به‌نظر می‌رسد به رقیبی سر‌سخت برای سدان‌های پر‌طرفداری چون رنو تلیسمان تبدیل شود. البته نباید از قیمت ارز، ‏افزایش تعرفه‌ها و هزینه‌های متغیر واردات نیز غافل شد؛ عواملی که هر یک به تنهایی می‌تواند قیمت تمام‌شده را تغییر دهد و محصولات جیلی را با قیمتی بالاتر به بازار معرفی کند.

مدل دیگری که قرار است توسط نماینده رسمی جیلی در ایران به فروش برسد، مدل امگرند جی‌اس است؛ کراس‌اووری جذاب که با ورود خود به بازار به رقیب سر‌سخت رنو کپچر و حتی تیوولی تبدیل خواهد شد. این خودرو با قیمت احتمالی ۱۷۰میلیون‌تومان توسط آرین‌خودرو پارس به فروش خواهد رسید.

سومین مدلی که به احتمال بسیار زیاد توسط نماینده جیلی به بازار ایران راه پیدا خواهد کرد،‏ امگرند ایکس‌۷اسپرت است. ایکس‌۷که گویا قرار است با قیمت ۲۳۰میلیون‌تومان به فروش برسد، رقیب شاسی‌بلند‌های کره‌ای خواهد بود.

این قیمت‌ها اگرچه هنوز توسط نماینده جیلی در ایران تایید نشده اما با شرایط فعلی نرخ ارز تعیین شده است و بی‌شک در صورتی‌که نرخ ارز به ثبات لازم دست یابد،‏ نباید انتظار افزایش قیمت برای خودروهای جیلی در بازار ایران داشت. پیش از این مدیران آرین‌خودرو پارس زمان ورود دوباره جیلی به بازار را سه ماهه دوم سال ۹۷اعلام کرده بودند و بر همین اساس باید منتظر ورود دوباره جیلی در تابستان امسال بود.

حال باید منتظر ماند تا مشخص شود نماینده رسمی جیلی در ایران چه برنامه‌ای برای فروش محصولات خود در نظر گرفته و برای حضور پر قدرت در بازار پرتنوع ایران، فروش اقساطی را نیز در بین مدل‌های فروش خود جای خواهد داد یا خیر؟

[gallery link="file" columns="2" size="medium" ids="213288,213287"]

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احمد ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۹
    1
    زا...ت؟ بالاب دویست میلیون برای اشغال چینی! به خدا اشتباه محضه ادم یک ریال پول به چینی ب هویت دادن. داشتم که اینو می گم. ادم مثل خ... تو گل مانده وقتی می خواد بفروشتش پشیمون میشه. مشتریش میاد سوار میشه هیچ حسنی نداره که بهش بگی دلش رو بدست بیاری. از کفپوشش صدا می ده تا چی بگم. فقط بعد شصت هزار اینجوری میشه! هزینه هاش هم که واویلا.
  • کیومرث ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۹
    قیمت ۲۳۰میلیون‌تومان؟!!! جیلی با محصولات ارزان قبلی توفیق آنچنانی در بازار ایران پیدا نکرد ظاهرا معنی اعتماد به نفس را با خود بزرگ بینی اشتباه گرفته اند
  • کیومرث ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۹
    1
    قیمت X7 اسپرت ۲۱۷۰۰ دلار است که با قیمت جدید دلار حداکثر ۹۳ میلیون تومان خواهد بود . این با این وصف حتی با عوارض ۱۰۰ درصد هم ۱۸۶ میلیون محاسبه میشود.
  • ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۹
    قیمتها به ریال بود یا تومن!!!
  • ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۰
    سخت خواهد فروخت
  • کیوان ۰۶:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۰
    سزای گران فروش نخریدن است فقط تحریم تحریم.....
  • محمد ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۰
    1
    همانطور که ام جی موفق نبود این هم موفق نخواهد بود دیوانه مگر باشه کسی با این قیمت چینی بخره

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =