کد خبر: 214037
تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴

در همان روزهای نخست این خودرو با قیمتی حدود 160 میلیون‌تومان راهی بازار کشور شد و به‌دلیل قیمت مناسب و منطقی آمار فروش خود را نسبت به نسل قبل افزایش داد. اما حال پس از گذشت سه سال و باتوجه به نوسان قیمت دلار و قوانین جدید برای واردات، قیمت این خودرو سر به فلک کشیده است.

به گزارش «اخبار خودرو»،کمپانی هیوندای در سال 2015 خودروی سدان سایز‌متوسط خود را دستخوش تغییرات قرار داد. این خودروی سدان محبوب و موفق با نام سوناتا شناخته می‌شود و نامی آشنا برای بازار خودرو کشورمان است. نسل جدید سوناتا پس از سال 2015 با پسوند LF معرفی شد و در روزهای نخست ورود نسل جدید LF به کشورمان، نقدهای بسیاری به این خودرو مطرح بود، از طراحی و ظاهر زیبا تا تجهیزات الکترونیکی که در اختیار سرنشینان قرار داده است. در همان روزهای نخست این خودرو با قیمتی حدود 160 میلیون‌تومان راهی بازار کشور شد و به‌دلیل قیمت مناسب و منطقی آمار فروش خود را نسبت به نسل قبل افزایش داد. اما حال پس از گذشت سه سال و باتوجه به نوسان قیمت دلار و قوانین جدید برای واردات، قیمت این خودرو سر به فلک کشیده است و در حال حاضر هیوندای سوناتا LF توسط شرکت با قیمتی حدود 248 میلیون‌تومان به دست مشتریان می‌رسد. این در حالی است که برخی نمایشگاه‌داران و واردکنندگان سودجو، سوناتا LF را با قیمتی حدود 300میلیون‌تومان به فروش می‌رسانند.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سعید مسعودی ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۴
    دیگه مملکت بی قانون تر از اینجا هم پیدا میشه هر روز 10 میلیون به قیمت. خودروهای وارداتی اضافه میشه مگه دلار چند برابر شده دیگه بیشتر از دو برابر که نشده

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =