کد خبر: 214039
تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷

این خودرو قرار است به‌عنوان اولین محصول از سری خودروهای تمام‌برقی فولکس‌واگن از سال ۲۰۱۹ وارد بازار شود و بنابراین نقش مهمی را در سری ID فولکس‌واگن بازی خواهد کرد.

به گزارش «اخبار خودرو»،کلائوس بیشوف، از مدیران تیم طراحی فولکس‌واگن در گفت‌وگوی اخیر خود با اتوکار بیان کرده است که طراحی محصول تولید انبوه از خودروی ID هاچ‌بک همچون نمونه مفهومی آن ‌که در سال ۲۰۱۶ معرفی‌شده بود، کاملا فراتر از زمان خود خواهد بود. این خودرو قرار است به‌عنوان اولین محصول از سری خودروهای تمام‌برقی فولکس‌واگن از سال ۲۰۱۹ وارد بازار شود و بنابراین نقش مهمی را در سری ID فولکس‌واگن بازی خواهد کرد.

بیشوف می‌گوید:‌ «نسبت‌های ابعاد، خطوط اصلی طراحی و حتی سایز رینگ‌ها فرقی با نمونه مفهومی نخواهد داشت. بنابراین ظاهر آن تفاوت عمده‌ای با آنچه انتظارش را داشتیم پیدا نمی‌کند. البته ما به خاطر قوانین موجود نمی‌توانیم از سیستم دوربین پشت، به‌جای آینه‌های بغل استفاده کنیم. اما همین نکته نشان می‌دهد که سعی شده تا حد ممکن طراحی اصلی حفظ شود.» ظاهرا کمپانی تست‌های درون جاده‌ای این خودرو با نمونه‌های پیش‌تولید را آغاز کرده ولی هنوز هیچ عکاسی موفق به ثبت تصاویر این خودرو در خیابان‌ها نشده است. اما مهندسین برای اتمام مراحل توسعه محصول ۱۶ماه وقت خواسته‌اند که طی این مدت حتما عکسی از این مراحل به بیرون درز پیدا خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =