کد خبر: 214433
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵

گروه‌صنعتی‌بارز به‌عنوان تنها تولیدکننده تایرهای باری-اتوبوسی درایران،‌ ظرفیت تولید خود را به یک‌میلیون حلقه در سال افزایش می‌دهد.

به گزارش «اخبار خودرو» ، مهندس عباس عباسی‌ابیانه، مدیرعامل گروه‌صنعتی‌بارز درگفت‌وگو با «دنیای‌خودرو» از افزایش ظرفیت تولید این شرکت در بخش تایرهای باری-اتوبوسی خبر داد و گفت: در ‌حال‌ حاضر گروه‌ صنعتی‌ بارز به‌عنوان تنها تولیدکننده تایرهای TBR در ایران،‌ سالانه 400هزارحلقه از نیاز کشور به تایرهای باری-اتوبوسی را تامین می‌کند.

[caption id="attachment_209207" align="alignleft" width="299"]مهندس عباس عباسی‌ابیانه مدیرعامل گروه صنعتی بارز مهندس عباس عباسی‌ابیانه مدیرعامل گروه صنعتی بارز[/caption]

وی با تاکیدبر اینکه در شرایط فعلی بازار به‌شدت به واردات وابسته است،گفت: بر‌همین‌اساس پیشنهاد پروژه افزایش ظرفیت تولید برای این گروه از تایرها به سهامداران اصلی پیشنهاد شده است.

در این پروژه که البته تایید اولیه آن نیز از سوی سهامداران گرفته شده، ‌ظرفیت تولید تایرهای باری-اتوبوسی از 400هزارحلقه به‌یک‌میلیون حلقه در سال افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل گروه‌صنعتی‌بارز همچنین با اشاره به افزایش دو تا سه‌درصدی نیاز کشور در سال به این دسته از تایرها افزود: بر‌همین‌اساس تا 10سال آینده نیاز بازار به تایرهای رادیال باری-اتوبوسی از یک‌میلیون‌و600 هزارحلقه در سال تجاوز می‌کند و به‌رقمی بیش‌از یک‌میلیون‌و800هزارحلقه در سال خواهد رسید. به‌همین‌دلیل تولیدکنندگان داخلی باید افزایش تولید و ظرفیت را در برنامه سالانه خود داشته باشند.

عباسی‌ابیانه با تاکیدبر اینکه در‌حال‌حاضر تنها گروه‌صنعتی‌بارز تکنولوژی ساخت تایرهای رادیال باری-اتوبوسی را در اختیار دارد، ادامه داد: مشکل اصلی تولیدکنندگان برای تولید تایرهای TBR خرید تکنولوژی است که خوشبختانه بارز با در اختیار داشتن تکنولوژی تولید مشکلی در این زمینه نخواهد داشت.

وی همچنین از جایگزینی خطوط تولید تایرهای نخی بایاس با رادیال خبر داد و گفت: این جایگزینی به مروز زمان و باتوجه به نیاز بازار دردستور کار گروه‌صنعتی‌بارز قرار دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =