کد خبر: 214451
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹

این اطلاع‌رسانی از سوی شرکت سایپا- سیتروئن بیانگر شفافیت عملکرد آن‌ها درخصوص فروش و تحویل سیتروئن C3 به خریداران این خودرو اعلام شده است. پیامد این اطلاع‌رسانی،‌ رفع ابهام در تحویل خودرو توسط نمایندگی حذف‌شده از لیست نمایندگی‌های مجاز سایپاست.

به گزارش «اخبار خودرو»،شرکت سایپا سیتروئن اعلام کرد: انتخاب نمایندگی‌ها در مراحل ثبت‌نام، به‌صورت اولیه صورت گرفته است و در زمان ارسال دعوت‌نامه، نماینـــدگـــی قطعی اطلاع‌رسانی خواهد شد. لذا اعلام می‌‌شود نمایندگی 2103 به‌دلیل انصراف از لیست نمایندگی‌های مجــاز شرکت سایپا- سیتروئن حذف شده و متعاقبا هنگام ارسال دعوت‌نامه به مشتریانی که در زمان پیش‌خرید خودرو سیتروئن C3 نمایندگی مذکور را جهت تحویل انتخاب کرده‌اند، درخصوص تغییر نمایندگی اطلاع‌رسانی خواهد شد. این اطلاع‌رسانی از سوی شرکت سایپا- سیتروئن بیانگر شفافیت عملکرد آن‌ها درخصوص فروش و تحویل سیتروئن C3 به خریداران این خودرو اعلام شده است. پیامد این اطلاع‌رسانی،‌ رفع ابهام در تحویل خودرو توسط نمایندگی حذف‌شده از لیست نمایندگی‌های مجاز سایپاست. همچنین باتوجه به اعلام شرکت سایپا- سیتروئن مکان تحویل این خودرو برای مشتریانی که اولویت تحویل خود را نمایندگی 2103 اعلام کرده بودند، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۲
    1
    اگر یک زمانی خواستند دست رانتخوارها را کوتاه کنند باید پیش فروشها با شرط مالکیت 5 ساله و عدم صلح انجام شود تا مصرف کننده واقعی خرید کند
    • محسن IR ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
      0 0
      شما حتی به عنوان مصرف کننده حاضری با این شرایطی که میگی ماشینی رو بخری؟؟ مگر در حالت قسطی...

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =