کد خبر: 214921
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳

وقتی محصولات ماهیندرا توسط عظیم‌خودرو در دومین نمایشگاه خودرو تهران رونمایی شدند، به گفته مدیران این شرکت، خط تولیدی در بروجرد برای خودروها در نظر گرفته شد و قرار بود در سال جاری تولید این خودروها آغاز شود.

به گزارش «اخبار خودرو»،وقتی محصولات ماهیندرا توسط عظیم‌خودرو در دومین نمایشگاه خودرو تهران رونمایی شدند، به گفته مدیران این شرکت، خط تولیدی در بروجرد برای خودروها در نظر گرفته شد و قرار بود در سال جاری تولید این خودروها آغاز شود. حال که هنوز خبر رسمی در مورد نحوه تولید این خودروها و زمان خروج اولین محصول ماهیندرا از خط تولید ایرانی منتشر نمی‌شود، شاهد هستیم که در کاتالوگ‌های رسمی خودروهای KUV100 و XUV500 شماره سازمان فروش برای این دو مدل درج شده است. اما در صورت تماس با همین شماره‌ها، شرایط مشخصی برای پیش‌فروش این دو محصول اعلام نمی‌شود. در‌حالی‌که نمایندگی‌های عظیم‌خودرو قیمت خودرو کراس ‌KUV100 را بین ۶۵ تا ۸۵ میلیون‌تومان اعلام می‌کنند، اما زمان تحویل آنها هنوز کاملا مشخص نشده است و حتی این نمایندگی‌ها برای ثبت‌نام در طرح‌های پیش‌فروش نیز قیمت مشخصی را اعلام نمی‌کنند. در واقع هرچقدر مشتری هزینه بیشتری برای پیش‌فروش پرداخت کند، نمایندگی‌ها استقبال گرم‌تری می‌کنند.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • افرا ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۲
    اصلا این شرکت چیزی که موقع عقد قرار داد میگه با اونی که به امضا مگند یکی نیست خیلی حواستون باشه من خودم از قربانیان این شرکتم
  • هومن ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۳
    عظیم خودرو ... است من یکی از زیان دیده گانم مواظب پولتون باشید

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =