کد خبر: 214949
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸

رئیس هیئت مدیره انجمن وارد کنندگان خودرو با اشاره به جلسه مشترک این انجمن با دبیر کمسیون زیربنایی دولت از قول مساعد مسئولان دولتی برای بررسی و رسیدگی به مشکلات وارد کنندگان خودرو در دولت خبر داد.

فرهاد احتشام زاد درگفتگو با دنیای خودرو ازبرگزاری جلسه مشترک این انجمن با دبیر کمسیون زیر بنایی دولت خبر داد و گفت: این جلسه قرار بود با حضور معاون اول رئیس جمهور برگزار شود که در نهایت به دلیل اشراف دبیر کمسیون زیربنایی دولت به موضوعات و مشکلات حوزه واردات خودرو،‌این جلسه با مدیریت دبیر این کمسیون تخصصی در دولت برگزار شد.

[caption id="attachment_212614" align="aligncenter" width="627"]فرهاد احتشام‌زاد فرهاد احتشام‌زاد[/caption]

وی با تاکید بر اینکه این جلسه با حضور تمامی اعضای انجمن اعم از شرکت های نمایندگی و غیر نمایندگی برگزار شد خاطر نشان کرد: تمامی مشکلات و عواملی که باعث بروز بحران در واردات خودرو شده است در این جلسه مطرح شد و نمایندگان دولت قول بررسی و تسریع در رسیدگی به مشکلات را دادند.

به گزارش دنیای خودرو، درحالیکه این این جلسه با حضور دبیر کمسیون زیربنایی دولت برگزار شده است برخی رسانه ها به اشتباه از جلسه مشترک واردکنندگان خودرو با حضور معاون اول رئیس جمهور و زیر نظر کمسیون زیر بنایی مجلس خبر داده بودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =