کد خبر: 215006
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹

هنوز حاشیه‌های ایجادشده توسط شرکت‌های غیرمجازی که با اقدام به پیش‌فروش خودرو سعی در جذب سرمایه‌های مردم داشتند به پایان نرسیده بود که خبرها از رشد قارچ‌گونه دفاتر و شرکت‌های کاغذی جدید در پایتخت حکایت دارد.

به گزارش «اخبار خودرو»،فروش غیرقانونی خودرو توسط شرکت‌های غیرمجاز، باز هم مشتریان را به دام انداخت. هنوز حاشیه‌های ایجادشده توسط شرکت‌های غیرمجازی که با اقدام به پیش‌فروش خودرو سعی در جذب سرمایه‌های مردم داشتند به پایان نرسیده بود که خبرها از رشد قارچ‌گونه دفاتر و شرکت‌های کاغذی جدید در پایتخت حکایت دارد. به گزارش روزنامه «دنیای‌خودرو» از کمیسیون حل اختلاف اتحادیه نمایشگاه‌داران اتومبیل تهران، تعداد شرکت‌هایی که بدون مجوزهای لازم از سوی سازمان حمایت، اقدام به پیش‌فروش خودرو می‌کنند، هر روز در حال افزایش است؛ شرکت‌هایی که با اعلام قیمت‌هایی کمتر از نمایندگی و ارائه شرایط اغوا‌کننده، سعی در جذب خریداران دارند. در حالی‌‌که این شرکت‌ها نه‌تنها مجوز پیش‌فروش ندارند بلکه در عمل نیز خودرویی برای تحویل به مشتریان نیز وجود ندارد. جلسه رسیدگی به شکایت مشتریان که هر سه‌شنبه در اتحادیه نمایشگاه‌داران برگزار می‌شود، از فعالیت شرکت‌هایی حکایت دارد که بدون هیچ مجوزی از مردم پول دریافت می‌کنند. این درحالی است که بارها به خریداران خودرو هشدار داده شده و از طریق منابع رسمی هرگونه فعالیت این قبیل شرکت‌ها، غیر‌قانونی اعلام شده است. این شرکت‌ها به فروش خود ادامه می‌دهند و هیچ نهادی بر فعالیت این شرکت‌ها، نظارت ندارد. شرکت‌های لیزینگ در سال‌های گذشته یکی از ارکان اصلی بازار خودرو محسوب می‌شدند که می‌توانستند با سرمایه تزریق‌شده خود در بازار، حجم خرید و فروش‌های خودروهای داخلی و خارجی را افزایش دهند ولی همین موضوع برای بسیاری از کلاهبرداران نیز دستاویزی شد تا بتوانند با حضور در بازار آشفته لیزینگ خودرو، از آب گل‌آلود ماهی بگیرند و بسیاری از مشتریان خودرو را درگیر مشکلات مالی کنند.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محسن ایمانزاده ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۴
    نمونه بارز این شرکت ها ،شرکت پرشین پارس میباشد وقتی پول را بگیره دیگه نمیشه هیچ کاری کرد نه پول میده نه ماشین
  • سمبر ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۴
    مشکل همینه مقصراصلی همین نمایندگی هاهستن اگه خودشون فروش اقساطی بدون بهره یابهره پایین انجام میدادن ابن اتفاق رخ نمیدادتواین سه ماه فروش نمایندگی هابه معنای تمام افتضاح بود اصلا فروشی درکارنبود تابهانه ای شودبرای افزایش قیمت
  • مریم متقی ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۴
    یکی از این شرکت ها، ...، که بیش ازصدهاپرونده فقط دردادسرای سعادت آباد، داردکه باوجوداینهمه شاکی هنوز ، رسیدگی نشده است. بهمه مراکزمرتبط اعم ازتعزیرات، اتحادیه، بانک صنعت ومعدن ورسانه ها هم توسط مالباختگان، شکایت واطلاع داده شده، ولی این شرکت، همچنان، بافریب وترفندهای تبلیغاتی سرتاپا جعل ودروغ، به فعالیتش ادامه می‌دهد.ونه ازخودر و خبری هست ونه پول‌های مردم را پس می‌دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =