کد خبر: 215241
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۲

ماموت خودرو اعلام کرده است نظر به استقبال از خودروی تیگوان، این شرکت به عنوان نماینده رسمی فولکس واگن در ایران؛ دور جدید پیش فروش این خودرو را آغاز می‌کند.

به گزارش «اخبار خودرو»،ماموت خودرو تحویل 60 روزه، سود مشارکت 14 و انصراف 10 درصدی را برای خریداران در نظر گرفته است، گفتنی است پیش پرداخت برای خرید  تیگوان 170 میلیون تومان اعلام شده است. این بخشنامه از صبح روز سه‌شنبه 29 خردادماه قابل اعتبار است.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • همشهری ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
    همش یه نمایشه، هیچکس، مطمئنم هیچکس نتونسته ثبت نام کنه، من خودم با بهترین سرعت اینترنت و از همون لحظه ی اول آماده ی ثبت نام بودم و تا آخرین لحظه هم تلاش کردم، نشد که نشد، پیامش این بود که capcha صحیح نمی باشد، در حالی که هممون کاملا اطلاعات رو صحیح وارد کردیم... علتشم کاملا مشخصه، میخان به مسئولین بگن که ما ثبت نام اینترنتی کردیم، بعدشم که خودتون بهتر میدونین با دو برابر قیمت تو بازار سیاه بفروشن، اینا که به سود وارداتش راضی نیستن، میخان تا آخرین ریالش رو سود کنن. ماشینی که قیمتش حدود 20 هزار یورو هست ( حدود 160 میلیون تومان) دارن 600 میلیون میکنن تو پاچه مردم. هیچکسم تو این مملکت صداش در نمیاد.
  • محمد ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
    با سلام شرکت ...محترم فقط برای ظاهر سازی و شاید به خاطر شریک تجاری آلمانی ملت ایران برای دفعه سوم سر کار گذاشته!!! من برای دفعه دوم راس ساعت 10داخل کافی نت برای ثبت نام اقدام کردم، ومثل همه تصورم این بود که، ثبت نام اینترنتی انجام میشه!!!! مطمعنم ،همه سر کار بودیم!! مرحله اول ک حضوری بود، اول صبح ملت جلوی نمایندگی رفتن هیچ خبری نبود!! مرحله دوم و سوم هم فقط سر کاری بود!!! دمتون گرم، از ماست که بر ماست

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =