کد خبر: 215354
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳

شرکت مدیران‌ خودرو به‌منظــور تســهیل خرید محصولات خود، مجددا شرایط فروش منعطفی را برای هاچ‌بک کوچک‌۱۱۰‌اس فراهم کرده است.

به گزارش «اخبار خودرو»،قیمت نهایی در نظر گرفته‌شده در این طرح فروش ۴۱‌میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است که در صورت انصراف، سود ۱۵‌درصدی به مشتریان تعلق می‌گیرد. مدیران‌خودرو در صورت تاخیر در تحویل، جریمه ۱۹‌درصدی از کل قیمت خودرو را در نظر گرفته است. مدیران‌خودرو در این طرح فروش، بازپرداخت ۱۲، ۱۸ یا ۲۴‌ماهه را فراهم کرده اما پیش‌پرداخت هر سه طرح مبلغ ۱۶ میلیون و ۷۶۰ هزار تومان تعیین شده است. در این طرح تا زمان تحویل باید حداقل ۴۰‌درصد از قیمت خودرو توسط مشتری پرداخت شود. نرخ سود برای طرح ۱۲‌ماهه ۱۰‌درصد، طرح ۱۸ ماهه ۱۲ درصد و طرح ۲۴ ماهه ۱۴‌درصد است. زمان تحویل‌خودرو در هر سه طرح ۳۰ روز کاری اعلام ‌شده است.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • منصور ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۰
    سلام شما خودروسازان چرا به بازنشستگان فرهنگی در جدولتان جایگاهی ندارد و فروش محصولاتتان باتوجه به وضعیت حقوقی ما درنظر نمی گیرید واقعا دور از انصاف است . در اکثر دنیا حق تقدم با خرید این قشر زحمتکش میباشد ولی در کشورما برعکس ه. خوددانی شاید اینجوری سود بیشتری براتون داشته باشد .
  • کیوان ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
    سلام . من پارسال این خودرو را ثبت نام کردم که با تاخیر ۶ ماهه و منت و بدون هیچ جریمه دیرکردی تحویل دادند. این شرکت به شدت غیر پاسخگو است . من بعد دو ماه تاخیر و رفت و آمد فراوان انصراف دادم ولی گفتند چک های شما وارد سیستم حسابداری شده و امکان انصراف نیست!!!!

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =