کد خبر: 216148
تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۴

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: با توجه به درخواست مسافران همزمان با تغییر ساعت کار ادارات استان تهران از روز یکشنبه ساعت فعالیت خط ۵ متروی تهران و حومه از ساعت ۴:۳۰ صبح آغاز خواهدشد.

به گزارش «اخبار خودرو» به نقل از فارس، فرنوش نوبخت با اشاره به  اینکه خطوط 5 گانه متروی تهران و حومه از صبح امروز همزمان با اجرای بخشنامه استانداری تهران در خصوص تغییر ساعت کار سرویس دهی به مسافران را نیم ساعت زودتر آغاز  کردند گفت: اما با توجه به در خواست شهروندان و مسافران خط 5 متروی تهران و حومه (گلشهر- تهران) در اولین روز اجرای این طرح از طریق رسانه ها و راه های های ارتباط با شهروندان؛ شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه به منظور رفاه حال بیشتر مسافران و کارکنان ادارات که برای رسیدن به محل کار از مترو استفاده می کنند ساعت فعالیت خود را از ساعت 5 صبح به 4:30 صبح کاهش داد.

وی تصریح کرد: از فردا یکشنبه 17 تیرماه 1397 خط پنج متروی تهران و حومه در مسیر( گلشهر - تهران ) از ساعت 4:30 صبح فعالیت خود را آغاز می کند تا مسافران در ساعات جدید کاری بتوانند به موقع به محل کار خود برسند. مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در پایان خاطر نشان کرد: این تغییر ساعت فعالیت متروی تهران و حومه تا پایان تیرماه اعمال می شود و پس از آن زمان فعالیت به حالت عادی خود باز می‌گردد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =