کد خبر: 216172
تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰

بعضی شهر‌ها را باید حتما در تابستان هم دید، با لباس‌های تابستانی در خیابان‌هایشان قدم زد و از آفتاب لذت برد. در اینجا در مورد سفر به چند شهر جالب گردشگری صحبت می‌کنیم.

تور صربستان؛ سفر به طبیعت زیبای شرق اروپا

بی شک رزرو تور صربستان و ورود به بلگراد زیبا، تجربه هیجان انگیز و سفری به یاد ماندنی می‌شود. این شهر بسیار مدرن و زیبا، با پیشینه تاریخی جالب و معماری خاص، بسیاری از گردشگران، به خصوص اروپایی‌ها را به خود جلب می‌کند.

[caption id="attachment_216173" align="aligncenter" width="638"] تور صربستان[/caption]

برای ورود به صربستان، نیاز به ویزا ندارید و با یکی از پرواز‌های ایران ایر، ماهان و قشم ایر به فرودگاه نیکولا تسلا در بلگراد می‌رسید. البته تمام تور‌های آژانس مقتدر سیر تابان دارای ترنسفر فرودگاهی رایگان هستند و برای رسیدن به هتل، هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنید. هتل‌های این شهر، بسیار لوکس و با کیفیت هستند و بهتر است یک هتل چهار ستاره برای سفرتان انتخاب کنید که هم محل مناسبی داشته باشد و هم از خدمات هتل استفاه کنید. تمامی هتل‌های پیشنهادی توسط آژانس مقتدر سیر، دارای صبحانه رایگان هستند و شما هزینه‌ای بابت این وعده غذایی پرداخت نمی‌کنید. همبرگر‌های بلگراد معروف است و گردشگران را از همه جای اروپا برای خوردنش به بلگراد می‌کشاند. اگر این غذا را امتحان کردید، حتما آیوار معروف‌ترین پیش‌غذای اینجا را هم امتحان کنید. نوعی نان سیر به همراه فلفل دلمه است که قبل از غذا سرو می‌شود. یکی از مدرن‌ترین مراکز خرید این شهر Usce است که با فودکورت هیجان‌انگیزش، حسابی یک روزتان را پر می‌کند. اگر به مراکز دیگر خرید همچون زیرا سنتر و دلتا سیتی هم دسترسی راحتی داشتید، می‌توانید از آنها هم دیدن کنید. واحد پولی صربستان دینار است و مردمی بسیار خون گرم دارد و بسیاری از آنها انگلیسی می‌دانند. با این مردم اروپای شرقی، در کافه‌های کنار رود دانوب معاشرت کنید و نوشیدنی و قهوه بنوشید و به موزیک‌های محلی گوش کنید. تجربه جالبی است، چمدان سفر ببندید و برای دیدن این کشور با کارشناسان آژانس مقتدر سیر تابان تماس بگیرید و تور خورد را رزرو کنید.

تور ارمنستان؛ کشوری که حتما بایدیک بار به دیدنش بروید

اصلا مگر می‌شود که با تور ارمنستان به سفر نرفت؟ آن هم در زمانی که این همه به ما نزدیک است و بدون نیاز به ویزا، می‌شود این کشور جذاب مردم ارامنه را دید. مردمی خون گرم و مهربان که همیشه خوشحالند، اصلا وقتی در این کشور خرید می‌کنید یا در رستوران‌هایشان غذا میل می‌کنید، از معاشرت با آنها و اینکه پولتان را در این کشور خرج می‌کنید، بسیار راضی خواهید بود. از نظر فرهنگی و ذائقه بسیار به ما نزدیکند و کباب‌ها و پنیرهای خوشمزه‌ای دارند.

[caption id="attachment_216174" align="aligncenter" width="645"] تور ارمنستان[/caption]

در مورد هتل‌‌های ایروان، نکته مهم این است که هتل چهار ستاره به پایین را فراموش کنید، استاندارد‌های هتل‌داری در ایروان متفاوت است و هتل‌های خوبش همه پنچ و چهار ستاره هستند که اتفاقا خدمات بسیار خوبی ارائه می‌دهند و استخر‌های خوبی هم دارند. در تمام طول مدت اقامت گردشگران، صبح‌ها در هتل صبحانه سرو می شود. ارمنستان به طبیعت زیبا و بکر معروف‌ است و اقلیم معتدلش، باعث شده که در گرمای تابستان هم هوایی نسبتا خنک داشته باشد. مخصوصا که پارک آبی هیجان‌انگیزی هم دارد که با تمام اعضای خانواده و همسفرانتان، می‌توانید با حدود هزینه پایین به آنجا بروید، در این پارک دستگاه‌های مختلفی برای بازی بزرگسالان و بچه‌ها وجود دارد که به همه خوش می‌گذرد. دریاچه زیبای سوان یکی از جاهایی است که حتما برای شنا و آفتاب گرفتن باید بروید. ساختمان اپرا معمولا اجراهایی در هفته دارد شنیدن آواز‌های زیبای ارمنی را از دست ندهید. تمامی تور‌های آژانس مقتدر سیر تابان با هواپیمایی ماهان اجرا می‌شود و با راحتی کامل به ایروان می‌رسید. برای رزرو این تور‌ها و مشاوره سفر با آژانس مقتدر سیر تابان تماس بگیرید.

تور استانبول؛ تابستان در دریای مرمره

هر زمانی به استانبول سفر کنید، لطف خاص خودش را دارد، اما در تابستان باید حتما آنجا بود و در سواحل دریای مرمره آفتاب گرفت. با کشتی‌های تور بسفور دریانوردی کرد و در جزیره‌ بیوک‌آدا دوچرخه سواری، تمام این تجربه ها لحظه‌هایی به یاد ماندنی را از روز‌های تابسان‌تان می‌سازد.

[caption id="attachment_216175" align="aligncenter" width="448"] تور استانبول[/caption]

در تقسیم یا سلطان احمد هتل بگیرید که دست‌رسی راحتی به جاهای دیدنی داشته باشید و هزینه چندانی برای حمل و نقل پرداخت نکنید. البته اگر بلیط تراموا بخرید، هزینه زیادی ندارد و راحت با تراموا و مترو‌ها به مراکز خرید می‌روید. خوبی استانبول این است که با پرواز‌های زیادی همچون ماهان، ایران ایر، زاگرس، قشم ایر، و اطلس جت هر زمان که اراده کنید، می‌توانید سفر کنید و تقریبا یکی از ارزان‌ترین مقاصد تفریحی خارجی است. با حدود سه ساعت و نیم پرواز به فرودگاه آتاتورک استانبول می‌رسید و از آنجا با ترنسفر‌های رایگان که آژانس مقتدر سیر تابان برای تمامی گردشگران خود هماهنگ کرده، به هتل خود می‌رسید. بسته به سلیقه شما، از هتل‌های سه ستاره خوب گرفته تا پنج ستاره‌های لوکس، همه در وب‌سایت این آژانس لیست شده‌اند. به دقت این هتل‌ها را ببینید و هتل دوست داشتنی خودتان را انتخاب کنید، اکثر این هتل‌ها دارای صبحانه رایگان هستند و روزتان را با صبحانه ترکی رو به دریای مرمره آغاز می‌کنید. در خیابان استقلال قدم بزنید و با برج گالاتا عکس یادگاری بگیرید، قهوه ترک بنوشید و باقلواهای ترکی را از یاد نبرید. در این شهر با آن خاک گرم، کلی خوش‌گذرانی منتظر شماست که همیشه دلتان می‌خواهد به آنجا برگردید. به انتخاب‌تان شک نکنید با آژانس مقتدر سیر تابان تماس بگیرید و با خرید تور استانبول تابستان‌تان را هیجان‌انگیز کنید.

منبع : ویرلن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =