کد خبر: 220040
تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۸

مدیر عامل شرکت زامیاد در جمع سهامداران این شرکت اعلام کرد: زامیاد توانسته است با تحقق اهداف خود در زمینه تولید و فروش انواع خودروهای تجاری سبک و سنگین در سال گذشته، سهم 40 درصدی بازار خودروهای کار و تجاری کشور را کسب کند.

به گزارش اخبار خودرو ،محمد زارع پور اشکذری در مجمع عمومی سالیانه این شرکت ضمن بیان مطلب فوق افزود: این شرکت در سال گذشته توانست با تولید بیش از 28 هزار دستگاه خودرو تجاری، ضمن افزایش تولید نسبت به مدت مشابه سال قبل، سهم 40 درصدی از تولید خودروهای تجاری کشور را بدست آورد.
وی ادامه داد: این افزایش تولید در شرایطی بدست آمد که علیرغم برخی موانع و مشکلات توانستیم برنامه های استراتژیک خود را در تمامی حوزه ها از قبیل تولید و فروش پیاده سازی نماییم.
اشکذری در ادامه به وضعیت فروش شرکت زامیاد اشاره داشت و خاطر نشان کرد: در این حوزه نیز با ارائه شرایط متنوع و منعطف فروش برای خریداران انواع محصولات زامیاد توانستیم با فروش 29505 هزار دستگاه، به رشد 24 درصدی دست یابیم.
مدیر عامل شرکت زامیاد به برنامه ریزی و اجرای پروژه های توسعه ای و زیربنایی این شرکت اشاره و تصریح کرد: زامیاد در سال جاری در راستای تداوم و توسعه تولید محصولات باکیفیت با اجرای پروژه های زیربنایی و توسعه ای از قبیل پروژه بهینه سازی سالن رنگ، توسعه پلتفرم وانت نیسان و پادرا، پروژه ارتقاء موتور و... علاوه بر رعایت قوانین و الزامات سازمان های مراجع ذی صلاح، موجب ارتقاء سطح کیفی محصولات و افزایش رضایتمندی مشتریان گردیده است.
اشکذری با اشاره به انتقال خط وانت ریچ از شرکت پارس خودرو به زامیاد تاکید کرد: زامیاد با تولید و عرضه پیکاپ ریچ به بازار داخلی در کنار دیگر محصولات تولیدی همچون انواع وانت نیسان و وانت پادرا توانسته است طیف گسترده تری از سلائق مشتریان به خودروهای تجاری وکار سبک کشور را تحت پوشش قرار دهد.
زارع پور اشکذری در خاتمه از حمایت های وزارت صنعت، معدن و تجارت، مدیریت ارشد گروه خودروسازی سایپا و تمام ارکان مجموعه ای شرکت زامیاد در راستای اعتلای صنعت خودرو کشور تقدیر و تشکر و ابراز امیدواری کرد، این شرکت بتواند با تلاش و همت مضاعف و با داخلی سازی بیشتر محصولات تولیدی، بیش از پیش در راستای تحقق شعار سال" حمایت از کالای ایرانی" حرکت کند.
شایان ذکر است، پس از ارائه گزارش از طرف حسابرس مستقل و بازرس قانونی و هیات مدیره، سهامداران صورت های مالی منتهی به 29 اسفند 96 را تصویب کردند. سازمان حسابرسی به عنوان حسابرس قانونی و روزنامه اطلاعات به عنوان روزنامه رسمی جهت درج آگهی برای سال 97 با اکثریت آرا تصویب شد. همچنین در ادامه مجمع عمومی فوق العاده شرکت زامیاد نیز برگزار شد و تغییرات در مفاد اساسنامه شرکت زامیاد قرائت و به تصویب رسید.
گفتنی است، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت زامیاد با حضور مدیر عامل، اعضای هیئت مدیره شرکت زامیاد، حسابرس قانونی، نماینده سازمان بورس، نمایندگان سهامداران حقوقی و جمعی از سهام داران حقیقی روز پنجشنبه 21 تیرماه جاری در مرکز همایشهای پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =