کوپا

ریگان‌خودرو اعلام کرده است تا پایان تیرماه تمام مراحل اداری مجوز دریافت پلاک برای کوپا T210 انجام خواهد شد و خودروهای تحویل شده می‌توانند برای دریافت پلاک‌های خود اقدام کنند.

به گزارش اخبار خودرو ،  ریگان‌خودرو به‌عنوان شریک تجاری شرکت جیانگ‌نان که یکی از زیرمجموعه‌های زوتی چین به‌شمار می‌رود، در آخرین روز از خردادماه سال جاری نخستین سری از خودروهای کوپا T210 مونتاژشده در خط تولید خود را به مشتریان خود تحویل داد. اما از آنجایی‌که این خودرو در زمان تحویل مراحل کامل برای دریافت پلاک را اخذ نکرده بود، مدیران ارشد این شرکت تصمیم گرفتند خودرو را بدون پلاک تحویل مشتریان دهند تا ظرف 2 تا 3‌هفته مراحل اخذ پلاک برای خودروها طی شود. با وجود این، پس از گذشت 3‌هفته همچنان مجوزهای لازم از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی برای دریافت پلاک این خودرو صادر نشده است.
بر همین اساس روابط عمومی ریگان‌خودرو اعلام کرده است تا پایان تیرماه تمام مراحل اداری مجوز دریافت پلاک برای کوپا T210 انجام خواهد شد و خودروهای تحویل شده می‌توانند برای دریافت پلاک‌های خود اقدام کنند. همچنین خودروهایی که موعد تحویل آن‌ها مرداد به بعد است نیز به‌صورت پلاک‌شده به مشتریان تحویل داده خواهند شد.
اما نکته‌ای که درخصوص کوپاهای تحویل داده‌شده وجود دارد، ایجاد بازار سیاه توسط دلال‌هایی است که این خودرو را بدون پلاک، دریافت و با قیمت‌های آنچنانی در سایت‌های خرید و فروش خودرو آگهی کرده‌اند. به‌طور مثال نسخه فلگ‌شیپ یا فول‌آپشن این خودرو که با قیمتی حدود 135 میلیون‌تومان توسط ریگان‌خودرو فروخته شده، این روزها با قیمت 220 میلیون‌تومان آگهی می‌شود. همچنین حواله‌های این خودرو با حاشیه سود حداقل 20‌میلیون‌تومانی برای فروش گذاشته شده است. به نظر می‌رسد با صدور مجوز پلاک این خودرو طبق زمان اعلام‌شده از سوی ریگان‌خودرو، بازار خرید و فروش این خودرو رونق بگیرد اما در غیر این صورت احتمال می‌رود برخی از خریداران که خودروهای خود را تحویل گرفته و دیگر سود مشارکت یا تاخیر شامل حالشان نمی‌شود، متضرر شوند. 
از طرفی ایجاد بازار سیاه برای این خودرو توسط دلال‌ها، احتمال افزایش قیمت از سوی شرکت را نیز بالا می‌برد زیرا تجربه نشان داده است بسیاری از شرکت‌ها پس از عرضه محصولات خود با بازارسنجی و بررسی میزان تقاضا، دست به افزایش قیمت می‌زنند. 

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • هوشنگ IR ۰۱:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
    0 0
    علیرغم وعده دروغین ریگان خودرو ،تا امروز که23 آبان 97 است هنوز هیچیک از خودرو های کوپا شماره گذاری نشده اند.من یکی از خریداران هستم که بیش از یک ماه است وجه کامل قیمت ماشین راپرداخته ام(50 میلیون تومان بیشتر از قیمت اعلام شده خودرو مذکور در زمان ثبت نام 97/3/13 از من گرفتند که مشخص نیست براساس چه محاسبه ای بوده) و گفتند 3 روز دیگر دعوتنامه تحویل خودرو را برایت می فرستیم.حدود 40 روز از آن گذشته م هنوز خبری از آن دعوتنامه و تحویل خودرو نیست.ظاهرا هیچ مرجعی هم برای رسیدگی به این تخلفات نیست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =