کد خبر: 220066
تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳
جک جی‌۴

پس از پیش‌فروش موفق جک جی‌4 توسط شرکت کرمان‌موتور، حال تصاویری به دست ما رسیده که نشان می‌دهد خط تولید این محصول جدید در شهر بم شروع به فعالیت کرده است.

به گزارش اخبار خودرو ،  پس از پیش‌فروش موفق جک جی‌4 توسط شرکت کرمان‌موتور، این تصاویر نشان می‌دهد خط تولید این محصول جدید راه‌اندازی شده و اولین سری آن به تولید رسیده است. بنابراین باید منتظر ورود این محصول در شهریورماه به جاده‌های کشور باشیم. جک جی‌4 در کشور چین ‌Heyue A30 نام دارد و در رده سدان‌های کامپکت کلاس B کمپانی جک قرار می‌گیرد. جی‌4 براساس پلت‌فرم نسل دوم JAC ساخته‌شده و آن را باید در سگمنت‌ بین خودروهای جک جی‌3 و جی‌5 قرار داد. جالب است بدانید پلت‌فرم جی‌4 و پلت‌فرم شاسی‌بلند جک اس‌3 که به‌تازگی توسط کرمان‌موتور عرضه ‌شده است، مشترک هستند. بنابراین احتمال می‌رود در برخی از قطعات فنی این دو خودرو مشترک باشند و هزینه‌های تولید برای کرمان‌موتور کاهش پیدا کند.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فرهاد IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
    0 0
    اشتباه کردید قبل از هر کاری برای تولید استقبال مردم را در خصوص خودرو های چینی و این خودرو جویا شوید والا ضرر خواهید کرد اشتباه تولید کنندگان ایرانی تولید بی کیفیت ترین خودرو های بنجول خارجی است اگر می توانید بنز و ب ام و و .... را تولید کنید بازار موفقی خواهید داشت

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =