کد خبر: 220071
تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸

کمپانی بریتانیایی که مقر اصلی آن در شهر ووکینگ در جنوب شرقی انگلستان واقع شده، در خلال برگزاری فستیوال سرعت گود وود از استراتژی به‌روز شده خود تا سال ۲۰۲۵ با کد رمز «Track25» سخن گفت.

به گزارش اخبار خودرو ، طبق این برنامه جدید قرار است تا زمان تعیین شده مک‌لارن ۱۸ مدل جدید معرفی کند که بیشتر آنها از پیشرانه‌های هیبریدی برای حرکت استفاده می‌کنند. 
از بین این مدل‌ها می‌توان به جایگزین مستقیم ابرخودرو مک‌لارن P1 اشاره کرد که البته ربطی به دو محصولی که قرار است با نام‌های سنا و کد BP23 سه‌سرنشینه تا پایان سال جاری معرفی شود، ندارد و محصول کاملا متفاوتی است. به هر حال، مک‌لارن اعلام کرده است که بخش محدودی از محصولات آتی این کمپانی فقط به موتورهای درون‌سوز وابسته خواهند بود و خبری از استفاده پیشرانه‌های درون‌سوز در این مدل‌ها نخواهد بود. از این ۱۸ مدل به غیر از جایگزین هایپرکارها، توجه زیادی به مدل‌های میانی و مدل‌های اسپرت مک‌لارن شده که طی سال‌های اخیر بازخورد خوبی از معرفی این محصولات به‌دست آمده است. در حالی که سال گذشته مک‌لارن با فروش 3هزارو۴۰۰دستگاه به سود قابل‌توجهی رسیده بود، هدف‌گذاری این برنامه برای فروش 6هزار خودرو در سال ۲۰۲۵ بوده است و برای رسیدن به این هدف مک‌لارن 1میلیاردو۲۰۰میلیون‌پوند سرمایه‌گذاری خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =