کد خبر: 220080
تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۹

مراسم رونمایی از چهار محصول جدید ایرانول با بالاترین سطح کیفی (سوپررونیا، سوپررونیا هیبریدی، سوپر رویال و سینتیوم) دارای تاییدیه بنز و رنو در هتل همای تهران، برگزار شد .

به گزارش اخبار خودرو ،  دراین مراسم که با شکوه خاص در شب ولادت حضرت معصومه(س) و با حضور مهندس مخدومی مدیرعامل تاپیکو ، آقایان چگینی مدیرحراست شستا ، خسروی عضو هیات مدیره تاپیکو و معاون اداری و مالی صندوق سرمایه گذاری سازمان بازنشستگی برگزارگردید، از چهار محصول جدید ایرانول رونمایی شد .

مهندس عیسی اسحاقی مدیرعامل شرکت نفت ایرانول در این مراسم طی سخنانی، گفت: چهار محصول جدید ایرانول دارای بالاترین سطح کیفی روز دنیا می باشد که روغن موتور سوپر رونیا با سطح کیفی SN و گرید 5W30 مناسب برای تمامی خودروهای خارجی در ایران، سوپر رونیا هیبریدی که برای نخستین بار تولید شده و دارای سطح کیفی SN و گرانروی 0W20 می باشد مناسب برای تمامی خودروهای هیبریدی ، سوپر رویال با سطح کیفی SM و گرید 5W40 که حتی برای ون های دیزلی نیز مناسب است و سینتیوم محصول مشترک ایرانول و پتروناس با سطح کیفی SN و گرانروی 5W30 می باشد که عرضه شده است.

وی تاکیدکرد: خوشحالم که در سال حمایت از کالای ایرانی چهار محصول با کیفیت را به بازار عرضه خواهیم کرد تا از خروج ارز برای واردات روغن موتور جلوگیری شود و تمامی خودروهای وارداتی و هیبریدی می توانند روغن خود را با کیفیت همسطح روغن های مشابه خارجی و حدود 40 درصد قیمت کمتر تامین کنند.

مدیرعامل شرکت نفت ایرانول کیفیت برتر را شعار کلیدی و استراتژی این شرکت دانست وگفت: با افزایش کیفیت و تنوع محصولات و تکمیل سبد کالای خود توانستیم فروش انواع روغن موتورهای ایرانول را با حدود 50 درصد افزایش از 110 میلیون لیتر سال 94 به 160 میلیون لیتر در سال 96 برسانیم و سهم بازار ایرانول را از 19 به حدود 27 درصد افزایش دهیم .

مهندس اسحاقی تصریح کرد: چند محصول جدید دیگر بنزینی و دیزلی نیز جزء برنامه های این شرکت است که طی ماههای آینده و پس از آماده شدن اطلاع رسانی خواهد شد .

گفتنی است؛ در این مراسم از ماکت محصولات جدید ایرانول رونمایی گردید که به زودی به بازار عرضه خواهند شد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =