کد خبر: 220094
تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲

Mean Mower V2 به لطف پنل‌های بدنه تراکتور هوندا HF 2622 ما را به یاد ماشین‌های چمن‌زنی می‌اندازد اما اصلاحات بسیار زیادی در آن رخ‌داده است.

به گزارش اخبار خودرو ، فستیوال سرعت گودوود پر از خودروهای خاصی است که تلاش می‌کنند از سربالایی بالا روند. تا به اینجا خودروهای مک لارن 600LT جدید، ایتال دیزاین GT-R50 و تویوتا سوپرا وارد پیست شده‌اند. 
هوندا نیز یکی از عجیب‌ترین وسایل نقلیه خود را به این رویداد آورده است. Mean Mower V2 به لطف پنل‌های بدنه تراکتور هوندا HF 2622 ما را به یاد ماشین‌های چمن‌زنی می‌اندازد اما اصلاحات بسیار زیادی در آن رخ‌داده است. شما پیشرانه دوست‌داشتنی ماشین چمن‌زنی را اینجا نخواهید دید. هوندا پیشرانه 4 سیلندر 999 سی‌سی موتورسیکلت CBR1000RR فایر بلید را که قدرت بیش از 190 اسب‌بخاری در دور 13هزار دارد روی این چمن‌زن نصب‌کرده است. فریم سبک‌وزن این وسیله نیز نسبت فوق‌العاده قدرت به وزن 1000اسب‌بخاربرتن را نتیجه داده است. هوندا قطعات دیگری از فایر بلید همچون کلاچ، ECU، گیربکس شش سرعته و صفحه‌نمایش تمام‌رنگی را نیز در این چمن‌زن به‌کار برده است. نیروی توقف V2 هم کالیپرهای چهار پیستونه در جلو و شش پیستونه در عقب است. گفته می‌شود حداکثر سرعت این چمن‌زن بیش از 241 کیلومتر برساعت است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =