کد خبر: 220097
تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶
واردات خودرو

این روزها بازار خودرو بعد از طوفان چند هفته گذشته، در آرامش  نسبی به‌سر می‌برد و حتی این وضعیت باعث شده است قیمت برخی از خودروهای داخلی و وارداتی هم در دو هفته گذشته کاهش را تجربه کند.

به گزارش اخبار خودرو ، این روزها بازار خودرو بعد از طوفان چند هفته گذشته، در آرامش  نسبی به‌سر می‌برد و حتی این وضعیت باعث شده است قیمت برخی از خودروهای داخلی و وارداتی هم در دو هفته گذشته کاهش را تجربه کند. اما این اوضاع پایدار خواهد ماند؟ کارشناسان بازار معتقدند در ماه‌های آینده اتفاقاتی در سطح اقتصاد کشور و همچنین بازار خودرو رخ خواهد داد که اثر آن تغییر قیمت‌ها در مرداد ماه خواهد بود. 
 اولین رویداد آغاز دور دوم تحریم‌هاست که در نیمه مرداد رخ داده و باعث می‌شود احتمالا شاهد تغییر مجدد قیمت ارز باشیم. پیش‌بینی می‌شود در شهریورماه قیمت‌ خودروها تغییراتی را تجربه کند. سومین اتفاق احتمالی نیز کاهش تعداد خودروهای صفر کیلومتر نو در بازار خواهد بود و اتفاق چهارم هم افزایش احتکار خودروهای نو وارداتی و ساخت داخل توسط سودجویان است. 
مجموع این عوامل شاید باعث شود در آینده نزدیک شاهد نوساناتی در بازار خودرو باشیم؛ بنابراین اگر قصد خرید خودرو دارید بهتر است به امید کاهش قیمت‌ها نباشید و در روزهای آرامش موقتی بازار  برای خرید اقدام کنید.  همچنین برخی کارشناسان نیز معتقدند مشتریانی که به‌دنبال کاهش قیمت‌ها هستند، باید دست‌کم تا پایان سال جاری  صبر کنند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =