تایر

آرتاویل‌تایر با خرید تکنولوژی تولید تایرهای رادیال باری‌-اتوبوسی، تا پایان سال، دومین کارخانه تولید تی‌بی‌آر را با ظرفیت ۲۰هزارتن در سال راه‌اندازی می‌کند.

به گزارش «اخبار خودرو» ، پیش‌ازاین گروه صنعتی بارز با ظرفیت تولید سالانه ۳۰هزار تن تایر رادیال باری- ‌اتوبوسی به‌عنوان تنها واحد تولیدی برای این گروه محصول مطرح بود.

دکتر محمدرضا گنجی، مدیرعامل گروه صنعتی رازی و سهامدار شرکت آرتاویل‌تایر با اعلام این خبر به «دنیای‌خودرو» گفت: آرتاویل‌تایر با تولید تایر با برند گلدستون در جهت خودکفایی کشور در زمینه تولید تایرهای رادیال باری‌-اتوبوسی اقدام به انتقال تکنولوژی ساخت این دسته از تایرها به کشور کرده است.

وی بیان کرد: آرتاویل‌تایر پس از مذاکره با تایرسازان و صاحبان تکنولوژی بزرگ دنیا، سرانجام موفق به امضای قرارداد با شرکت گاووچی چین شد. این شرکت به‌عنوان شریک تجاری پیرلی ایتالیا مطرح است و یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌ها درزمینه تولید تایرهای تی‌بی‌آر محسوب می‌شود.

گنجی با تاکید بر اینکه کار انتقال تکنولوژی به‌صورت کامل انجام‌شده است، گفت: تولید سالانه ۲۰هزارتن تایر تی‌بی‌آر تا پایان سال آغاز خواهد شد.

رئیس انجمن صنفی صنعت تایر با اشاره به ظرفیت تولید ۳۰هزار تنی گروه صنعتی بارز و برنامه این تایرساز برای توسعه خط تولید از ۳۰هزار تن به ۵۰هزارتن گفت: ورود آرتاویل‌تایر به بازار  تی‌بی‌آر  باعث می‌شود بخش عمده‌ای از نیاز بازار برطرف شود و کشور نیاز کمتری به واردات این دسته از تایرها داشته باشد. گام بلند تولیدکنندگان تایر برای ایجاد خط تولید تایرهای رادیال باری‌-اتوبوسی و آغاز همکاری آنها با تایرسازان خارجی، علاوه‌بر کاهش نیاز کشور به واردات این کالا می‌تواند دریچه‌ای نیز به روی صنعت تایر کشور برای ورود به بازارهای صادراتی باز کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =