کد خبر: 220203
تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰

کمپانی ولوو به خاطر اینکه فروش پرطرفدارترین محصولش را حفظ کند، مجبور شد که تولید برخی از محصولاتش را در چین کاهش دهد و تمرکز تولید را روی سایت‌های اروپایی این کمپانی منتقل کند. 

به گزارش «اخبار خودرو» ،به گفته هاکان ساموئلسون، مدیرعامل این کمپانی، برای اینکه از تعرفه‌های بالای واردات از چین به ایالات‌متحده جلوگیری شود، آنها مجبور شده‌اند که برای حفظ رکورد فروش محصولاتشان تصمیم‌های مهمی بگیرند. گفتنی است که طی پنج سال گذشته ولوو موفق شده است رشد متداوم درفروش محصولاتش را تجربه کند. 
در اولین اقدام این کمپانی، قرار است که تولید شاسی‌بلندهای XC60 که در چین برای بازار ایالات‌متحده صورت می‌گرفته، به‌جای چین در اروپا انجام شود. در حال حاضر تولید XC60 در سوئد فقط برای بازار اروپا انجام می‌شود و سایت چین این کمپانی برای سایر مناطق دنیا XC60 تولید می‌کند. 
ساموئلسون در توضیح این تغییرات گفت: «به‌طورقطع ما انتقال تولید را انجام خواهیم داد و از همین الان XC60هایی که قرار است به ایالات‌متحده فرستاده شود، در اروپا تولید خواهد شد و سایت چین را برای سایر کشورها در نظرخواهیم گرفت.» ولوو در سال ۲۰۱۰ از سوی فورد به گروه جیلی فروخته شد و از آن سال تا به امروز این برند پریمیوم‌ساز سوئدی توانسته رشد فروش را تجربه کند و حالا در مقابل رقبای اصلی این کمپانی که ولوو و ب‌ام‌و باشند، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. طی سه ماه گذشته ولوو توانسته سود خالصش را به سه میلیارد کرون سوئدی (برابر با ۳۳۷ میلیون دلار) برساند که این رقم به معنی رشد ۴۰درصدی نسبت به زمان مشابه سال گذشته است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =