کد خبر: 220225
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳

برند ماکت‌ساز مشهور آمالگام، از مدل 1:8 مک‌لارن سنا با جزئیات خیره‌کننده و قیمت‌ بیش از ۱۰‌هزاردلار رونمایی کرد.

به گزارش «اخبار خودرو» ، اگر بخواهیم واقع‌گرایانه به‌ موضوع نگاه کنیم، تعداد معدودی از افراد، امکان تجربه‌‌ رانندگی با جدیدترین سوپراسپرت مک‌لارن را خواهند داشت. 
سوپراسپرت سنا با قیمت ۸۳۷ هزار‌دلار و محدودیت تولید ۴۹۹ دستگاه که تمام آن‌ها پیش‌فروش شده‌اند، یکی از خاص‌ترین سوپراسپرت‌های ساخت بریتانیاست. علاقه‌مندان به‌ دنیای خودرو هیچ‌وقت نمی‌توانند تمام خودروهای دنیا را داشته باشند، بنابراین بازی‌های ویدئویی و جمع‌آوری کلکسیون ماکت‌های خودرو تنها راه پیش‌روی عاشقان دنیای خودرو است. 
شرکت انگلیسی آمالگام یکی از شناخته‌شد‌ه‌‌ترین برندهای فعال در تولید ماکت‌های باکیفیت خودروهاست. این شرکت در سال ۱۹۸۵ چهار هنرمند خلاق را گردهم آورد و سپس با قرار گرفتن زیر چتر مجموعه‌‌ موتوراسپرت نتورک در سال ۲۰۱۶، فعالیت خود را گسترش داد. 
9هزار و ۳۸۴ دلار نیاز است تا ماکت مک‌لارن سنا آمالگام، گزینه‌های مختلف برای رنگ بدنه، جزئیات دقیق و بیشتر در کابین، رینگ‌های مختلف و انواع رنگ برای کالیپرهای ترمز را هم پیش‌رو داشته باشد. اما این پایان کار نیست و با پرداخت مبلغی معادل ۱۰‌هزار و ۵۸۴‌دلار، امکان انتخاب از بین رنگ‌های سفارشی و متریال مختلف برای کابین نیز مهیا می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =