کد خبر: 220250
تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹

باتوجه به پیگیری‌های انجام‌ شده از سوی شرکت متین‌خودرو، و پیرو مکاتباتی با شرکت زونتس، قرار است محصول اسپرت این کمپانی، موسوم به زونتس 250آر و نسخه اس آن با تغییرات بیشتر و نمونه بهینه‌سازی شده به بازار ایران می‌آید.

به گزارش «اخبار خودرو» ، مطابق تست و بررسی‌هایی که روز گذشته توسط خبرنگاران روزنامه «دنیای خودرو» انجام شد، زونتس 250آر محصول اسپرت شرکت متین‌خودرو دارای نقاط ضعفی مانند نبود شمارشگر دنده و وضعیت کنونی دنده، ضعف در صفحه کلاچ و کیفیت پایین رنگ بدنه است. 
باتوجه به پیگیری‌های انجام‌ شده از سوی شرکت متین‌خودرو، و پیرو مکاتباتی با شرکت زونتس، قرار است محصول اسپرت این کمپانی، موسوم به زونتس 250آر و نسخه اس آن با تغییرات بیشتر و نمونه بهینه‌سازی شده به بازار ایران می‌آید. گفته‌ها حاکی است برای عملکرد بهتر و استهلاک کمتر و در نتیجه هزینه نگهداری پایین برای مالک آن قرار است به‌زودی سیستم انتقال قدرت دو نسخه 250آر و اس بهینه‌سازی شود. این بهینه‌سازی در راستای بهبود کیفیت صفحه کلاچ و تغییرات کلی در صفحه و سیستم کلاچ است که بتواند با شرایط نامساعد جوی و افزایش دما سازگاری داشته باشد و مانند تست انجام‌گرفته توسط خبرنگاران ما، دیگر مشکلی برای انتقال قدرت در شرایط نامساعد آب‌وهوایی و هنگام افزایش دما محیط نداشته باشد. همچنین قرار است صفحه نمایشگر موتورسیکلت را که فاقد شمارشگر دنده‌ها و نشان دادن وضعیت دنده است، اصلاح کنند که مانند رقبای این موتورسیکلت، این امکان را برای مالک به ارمغان آورد تا وضعیت کنونی دنده‌ها را نمایش دهد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =