خودروهای وارداتی

با افزایش شدید قیمت خودروهای وارداتی و همچنین خودروهای ساخت داخل سطح بالا، این روزها اقبال به خودروهای وارداتی دست‌دوم افزایش یافته است.

به گزارش «اخبار خودرو» ،هرچند قیمت این خودروها نیز به موازات خودروهای نو افزایش یافته است، اما خودروهای وارداتی با کارکرد بیش از ٥‌سال افزایش کمتری را به خود دیده‌اند، درنتیجه اقبال به خرید این خودروها افزایش یافته است. 
البته خرید این خودروها ریسک زیادی را به دنبال دارد زیرا به‌درستی نمی‌توان از کارکرد واقعی و میزان سلامت آنها مطمئن شد. با وجود این، افزایش اقبال به‌سمت خودروهای لوکس بیشتر خواهد بود، زیرا با قیمت‌هایی که این روزها باید برای خرید کیا اپتیما یا هیوندای سوناتا صفر یا یک‌سال کارکرد پرداخت، می‌توان سراغ ب‌ام‌و سری ٥ یا مرسدس ای‌کلاس مدل ٢٠١٢ رفت‌؛ گزینه‌هایی که در صورت سالم بودن بسیار وسوسه‌انگیزتر از یک سدان کره‌ای خانوادگی معمولی هستند. اما درنهایت باید گفت افزایش شدید قیمت خودروهای نو، به‌خصوص وارداتی‌ها باعث بالا آمدن ستاره اقبال خودروهای دست‌دوم وارداتی با چند سال کارکرد شده است‌. هر چند این خودروها نیز افزایش قیمت زیادی را تجربه کرده‌اند اما میزان این افزایش، کمی کمتر از خودروهای وارداتی صفرکیلومتر است‌. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =