کد خبر: 220458
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵
H۳۰ Cross

شرکت ایران‌خودرو شرایط جدید پیش‌فروش H30 Cross را اعلام کرد.

به گزارش «اخبار خودرو»،شرکت ایران‌خودرو شرایط جدید پیش‌فروش H30 Cross را اعلام کرد. در این شرایط پیش‌فروش مبلغ پیش‌پرداخت 30میلیون‌تومان اعلام‌شده و مابقی مبلغ در زمان تحویل خودرو محاسبه خواهد شد.  در جدیدترین شرایط پیش‌فروشH30 Cross سود مشارکت 16 و سود انصراف 14 درصد است. دانگ‌فنگH30 Cross به پیشرانه TU5 ایرانی مشترک با پژو 206 مجهز است. حجم این پیشرانه 1.6 لیتر و توان خروجی آن 105 اسب‌بخار در 5750 دوربردقیقه و حداکثر گشتاور تولیدی آن نیز 142 نیوتون‌متر در 4000دوربردقیقه است.  قدرت تولیدی این موتور نیز توسط جعبه‌دنده اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. دانگ‌فنگ h30 دارای تجهیزاتی از قبیل سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، آینه‌های جانبی دارای راهنما و سیستم گرمایشی، شیشه‌بالابرهای برقی جلو و عقب، روکش چرمی غربیلک فرمان، کلیدهای کنترلی سیستم صوتی، بلوتوث هندزفری، صفحه‌نمایش لمسی 6.5‌اینچی با قابلیت پخش فایل‌های صوتی و تصویری، سیستم رهیاب، جاعینکی، صندلی‌های عقب تاشو، سنسور پارک، دوربین دید عقب، صندلی راننده با قابلیت تنظیم دستی در 6جهت و سانروف برقی است.  یکی از امکانات این خودرو که در سایر  رقبا کمتر دیده می‌شود، قابلیت تنظیم تلسکوپی فرمان است که این امکان را به راننده می‌دهد تا غربیلک فرمان را در چهار جهت دلخواه تنظیم کند. گفتنی است در شرایط جدید پیش‌فروشH30 Cross موعد تحویل خودرو، تیر98 خواهد بود.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۱
    0 2
    واقعا ماشین خیلی خوبی و قیمت خوبی هم داره و مخصوص شهر و جادارم هست و کم مصرف هم هست و موتورشم موتور ۲۰۶ مدل tu5 هست گیربکسشم دو کلاچه هست واقعا به نظر من ماشین خوبی هست!
  • علی IR ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۱
    0 2
    اگه یادتون باشه در باره اچ ۳۰ کراس توضیح دادم ولی کامل نبود این ماشین امکاناتش تقریبا خوبه چون نمایشگر ۶.۵ اینچی لمسی داره ۴ تا ایربگ داره دکمه اسپرت و اسنو یا برف رو گیربکس داره و خود گیربکس دو کلاچه هست صندلی های عقب می خوابن تا فضای صندوق عقب بیشتر شه و از صندلی های می شه به صندوق دسترسی پیدا کرد و... امیدوارم خوشتون او مده باشه
  • محسن IR ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
    1 2
    با سلام من خودم الان دو سال كه اين ماشين رو دارم و فوق العاده است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =