کد خبر: 220474
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶
يونسيان

با حکم مهندس یکه زارع مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، «مهدی یونسیان» به عنوان عضو هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ایران خودرو دیزل منصوب و معرفی شد.

به گزارش «اخبار خودرو​»،در مراسمی با حضور مهندس مرادی، قائم مقام اجرایی مدیرعامل گروه ایران خودرو ،‌یونسیان به عنوان مدیرعامل جدید ایران خودرو دیزل معرفی شد.  

مهندس مرادی قائم‌مقام اجرایی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل پیشین و جدید ایران خودرو دیزل با تقدیر از زحمات مهندس ساجی ابراز امیدواری کرد که با استفاده از تجارب مدیریتی یونسیان ، ایران خودرو دیزل به جایگاه واقعی خود دست یابد.

در این مراسم ساجی، مدیر عامل سابق ایران خودرو دیزل، این شرکت را یک دانشگاه تجربه توصیف کردو گفت: روند تولیدچهارماهه گذشته شرکت ایران خودرو دیزل و مقایسه آن با تولید سال گذشته نشانگر تبلور دوباره امید در مجموعه ایران خودرو دیزل است و ابراز امیدواری کرد تا با ادامه هر چه بهتر برنامه تولید به جایگاه واقعی خود برسد.

همچنین مهدی یونسیان، مدیرعامل جدید شرکت ایران خودرو دیزل ضمن تشکر از اعتماد مهندس یکه‌زارع برای سپردن مسئولیت این مجموعه بزرگ، ادامه راه و استراتژی موجود تعیین شده از سوی هیأت‌مدیره، توسعه بازار فروش و صادرات و استفاده از نظرات مشتریان بازار را از جمله اهداف اصلی خود در شرکت ایران خودرو دیزل دانست.

وی توان منابع نیروی انسانی شرکت را با توجه به تجربه قبلی خدمت خود در شرکت ایران خودرو دیزل فوق‌العاده دانست و ابراز امیدواری کرد که با شایسته سالاری و تکیه بر کار تیمی و گروهی و تشکیل کارگروه‌های مختلف برای راهبری تمام موضوعات موجود، بتوان هر چه سریعتر توان واقعی شرکت ایران خودرو دیزل رابه منصه ظهور رساند .

برمبنای این گزارش در این مراسم از خدمات و تلاش های علیرضا ساجی، مدیرعامل سابق ایران خودرو دیزل قدردانی شد.

لازم به ذکراست، ‌یونسیان دارای مدرک لیسانس مهندسی صنایع ازدانشگاه علم و صنعت است. او، مدیرعامل شرکت مهرکام پارس، مدیرعامل وعضو هیات مدیره شرکت ایران خودرو دیزل، معاون تولید و کیفیت شرکت پارس خودرو،عضو هیات مدیره و معاون اجرایی شرکت ایران کاوه و مدیر تولیدشرکت نورد و پروفیل پارس را در کارنامه خود دارد.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
    6 1
    خیلی شایسته سالاری هست تو ایرانخودرو!!!!!!!!!!!!!
  • صابر IR ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۷
    1 0
    ساجی که اصلا به درد نمیخورد. کل شرکتهای زیر مجموعه ایران خودرو دیزل با رانت ادمهای خودشو کرده بود مدیر و مسئول. ولی یونسیان هم که قبلا مدیر عامل شده تو دیزل دوباره چرا اوردنش؟!!!
  • علی IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۹
    1 0
    یکسری افراد هیچوقت از بین نمیر وند بلکه از حالتی به حالت دیگر تبدیل میشوند
  • مهدیوند IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
    0 0
    ایرانخودرو کل مجموعه آدمهای ...و پارتی هستند بدون توجه به شخصیت آدمها استخدام می کنند هر چی فک و فامیل و آشنا وارد میشه فقط باید خبرچین اون مدیر باشه آقای ساجی حرف از انسانیت و شرف میزنه آیا نیروهایی که خودش آوردن ایا همین طوری اند ؟
  • سعيد رضا معروفي IR ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
    1 0
    آقاي ي.. اگر دلش براي ايران مي سوخت از ٤ فرزند ، سه تا را راهي آمريكا و آخري را راهي كانادا نميكرد ، واي بر ما !مديري كه ايران را لايق خانواده اش نمي داند با چه انگيزه اي خودرو توليد خواهد كرد . خون فرزندان ايشان از خون فرزند امام رنگينتر است !!!!
  • IR ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
    1 0
    سلام شایداقای یونسیان فردموردقبولی برای اقای یکه زارع باشه ولی برای کارگرانی که تجربه کاربااقای یونسیان رادارنداصلافردموجهی نیست چندسالی که قبلااقای یونسیان مدیرعامل ایرانخودرودیزل بود هرچی کاهش هزینه بودازکارگرجماعت شروع کرد
  • تقی IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
    0 1
    یونسیان مدیر بازنشته ای که فقط به فکر کسب تجربه مدیریت هستش و تمام مدیریتش میزاره برای کاهش هزینه آخه مگه میشه کسی که دبیر معلم بوده حالا مدیر بشه اگه بلد بود که ایران خودرو دیزل رو به 3000 میلیارد زیان انباشته نمی رسوند متاسفم برای ایرانم که افرادی با تفکر معلمی در جایگاه مدیریتی هستند
  • صابر IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
    0 0
    سلام دوستان یونسیان از دوستان قدیمی یکه زارع هستش و با توجه به دوستی قدیمی که با هم دارند اون رو انتخاب کرده تو دوره قبلی که مدیر عامل بود که شرکت رو به برشکستگی و اعتصاب رسوند دیگه هم درست نشد دوباره با توجه به مدیریتی که از ایشون تجربه کرده آورده که به هر نحوی نسخه دیزل بپیچونه
  • حجت اله چراغپور AE ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
    1 0
    اقای یونسیان ماشینی که وارد شده تصادف کرده اتاق نداره کمپرسی سهند ده چرخ نمایندگیها ی کشور جواب نمی دهند بنده چکار کنم به ایشماره راهنمای کنید بزگوار09124415132
  • محمد US ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
    0 0
    متاسفانه اين يك دايره هست كه هيچ كس خارج نميشه مثلا ايشون در دوره قبل چكار كردن كه حالا دوباره برگشتن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =