مدیران خودرو

اواخر هفته قبل شرکت مدیران‌خودرو طی مراسمی در محل نمایندگی افتخار، جایزه بزرگ خود را به برنده خوش‌شانس کمپین ماه‌رمضان تحویل داد.

 مدیران‌خودرو جایزه بزرگ کمپین‌های خود را به برنده خوش‌شانس کمپین ماه‌رمضان تحویل داد. این نخستین‌بار بود که این خودروساز چینی یک دستگاه خودروی ام‌وی‌ام110S را به برندگان کمپین‌های خود اهدا میکرد. به‌گفته جانشین معاون فروش مدیران‌خودرو  هدف از برگزاری چنین کمپینهایی قدردانی از اعتماد مشتریان به محصولات مدیران‌خودرو  است.

به گزارش «اخبار خودرو​»،  اواخر هفته قبل شرکت مدیران‌خودرو طی مراسمی در محل نمایندگی افتخار، جایزه بزرگ خود را به برنده خوش‌شانس کمپین ماه‌رمضان تحویل داد. مدیران‌خودرو در ماه‌رمضان امسال کمپینی را اجرا کرد که به قیدقرعه به یکی از کسانی که در این ایام از محصولات برند ام‌وی‌ام خریداری کرده بود، یک دستگاه خودروی ام‌وی‌ام110  جایزه ‌داد. حدود یک‌ماه قبل برنده این کمپین مشخص و سمیه عزتی به‌عنوان برنده خوش شانس این جایزه معرفی شد.

عزتی، که صاحب یک خودروی دیگر ام‌وی‌ام شده است، به «دنیای‌خودرو» گفت: «در ماه رمضان پس از جست‌وجو و بررسی برای خرید یک خودروی مناسب، تصمیم گرفتم یک خودروی ام‌وی‌ام33 از مدیران‌خودرو  بخرم و از این خودرو بسیار راضی هستم.» این برنده خوش‌شانس درباره احساسات خود از برنده‌شدن جایزه بزرگ ام‌وی‌ام توضیح داد:« خیلی خوشحال هستم که به‌عنوان برنده این جایزه انتخاب شدم و علاوه‌بر جنبه مادی این جایزه، جنبه معنوی و حس برنده شدن برای من بسیار ارزشمند است.»


کمپین‌ها ادامه دارند

در سال جاری مدیران‌خودرو کمپین‌های گوناگونی برگزار کرده و جوایز مختلفی را به برندگان این کمپین‌ها اهدا کرده است. از کمپین «هیجان جام‌جهانی با مدیران‌خودرو» گرفته تا کمپین «ماه‌مبارک‌رمضان». برگزاری این کمپین‌ها یکی از تمهیدات بازاریابی و تبلیغاتی شرکت‌هایی خودرویی است که به‌طورمعمول با هدف ایجاد تداعی مثبت از برند در بین مصرف‌کنندگان برگزار می‌شود. 


در همین‌باره جواد اکبری، جانشین معاون فروش مدیران‌خودرو در گفت‌وگو با روزنامه «دنیای‌خودرو» مشتری‌محوری را یکی از اهداف مهم شرکت مدیران دانست و گفت: «مدیران‌خودرو تصمیم گرفته است کمپین‌های بیشتری اجرا کند تا علاوه‌بر جلب‌رضایت مشتری، محصولات خود را نیز به بازار معرفی کند. برهمین‌اساس اجرای کمپین‌های مختلف و جوایز در خور جشنواره‌ها و کمپین‌ها ادامه خواهد یافت تا برند مدیران‌خودرو بیشتر و بهتر شناخته شود.» 

جانشین معاون‌فروش مدیران‌خودرو  در این مراسم با اشاره به اینکه این شرکت با برپایی کمپین‌های مختلف و اعطای جوایز به‌دنبال تشویق مشتریان به خرید محصولات در بازه‌های زمانی خاص است، گفت: «هدف از برگزاری چنین کمپین‌هایی قدردانی از اعتماد مشتریان به محصولات مدیران‌خودرو  است. ضمن اینکه شرکت خودروسازی مدیران، اعتبار و جایگاه فعلی این شرکت را مدیون اعتماد مشتریان  دانسته است و کمپین‌های مختلف با هدف قدردانی از مشتریان برگزار می‌شود.»

 جانشین معاون فروش مدیران‌خودرو  با بیان این که این کمپین‌ها در ایجاد جذابیت برای خرید موثر بوده‌اند، افزود: «تازمانی‌که اجرای کمپین‌ها اثرگذار باشند، به برگزاری آنها ترغیب خواهیم شد. از این رو طبق پیش‌بینی‌ها تا پایان تابستان نسبت‌به برگزاری کمپینی در زمینه خدمات‌پس‌ازفروش اقدام کنیم.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =