کد خبر: 220503
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸

روز گذشته در یکی از جاده‌های سنندج چند خودرو جدید 2018 روی تریلر دیده شدند که از کشورهای آسیای میانه وارد شده و ایران را به مقصد عراق ترک کردند.

 به گزارش «اخبار خودرو»،  در میان آنها  خودروهای خاصی دیده می‌شدند که از بین آنها می‌توان به دوج جورنی، نیسان سنترا، نیسان ماکسیما و تویوتا کمری هیبرید اشاره کرد. در این میان می‌توان دوج جورنی را بیشتر مدنظر قرار داد. این اس‌یووی سایزمتوسط عضلانی آمریکایی نسبت به رقبای هم‌کلاس خود دارای برتری‌هایی است که با کیفیت بالای خود حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد. چند پیشرانه متفاوت برای دوج جورنی نیز در نظر گرفته شده است و قوی‌ترین پیشرانه‌ای که روی آن نصب می‌شود، یک موتور شش‌سیلندر وی‌شکل 24‌سوپاپ 3.6لیتری پنتا‌استار است. این پیشرانه می‌تواند 283اسب‌بخار، قدرت و 353نیوتون‌متر گشتاور را تولید ‌کند. دوج جورنی که روی تریلر وجود داشت، دارای همین پیشرانه 6‌ سیلندر 3.6لیتری پنتا‌استار است که 283اسب‌بخار قدرت دارد. 
دومین خودرو‌ خاص نیسان سنترا 2018 بود که اقتصادی‌ترین خودرو سدان محسوب می‌شود. این خودرو‌ سدان ژاپنی دارای یک پیشرانه چهار‌سیلندر 1.8لیتری 16‌سوپاپ است که 124اسب‌بخار، قدرت و 170نیوتون‌متر گشتاور تولید می‌کند. دوج جورنی با قیمتی معادل 27 تا 35هزار و 490دلار به‌فروش می‌رسد اما از سوی دیگر سدان اقتصادی ژاپنی سنترا با قیمتی معادل 19هزار‌دلار به دست مشتریان می‌رسد. شاید روزی این خودروهای باکیفیت را با پلاک ملی در کشور مشاهده کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =