سیف خودرو

سیف‌خودرو شاسی بلندهای T5 و T3 را در نمایشگاه مشهد برای اولین بار رونمایی کرده و قصد دارد این خودروها را در کارخانه‌ای که از شرکت مرتب خودرو خریداری کرده است، با گیربکس اتوماتیک تولید کند.

به گزارش «اخبار خودرو»،  هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته روز سه‌شنبه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی مشهد گشایش یافت. این نمایشگاه با هدف معرفی دستاوردهای صنعت خودرو ایران و خودروسازان خارجی حاضر در بازار کشور، برپا شده است. در این نمایشگاه  130شرکت ازجمله حدود 100شرکت داخلی و 30نمایندگی از شرکت‌های خارجی حضور پیدا کرده‌اند.
سیف‌خودرو شاسی بلندهای T5 و T3 را در نمایشگاه مشهد برای اولین بار رونمایی کرده و قصد دارد این خودروها را در کارخانه‌ای که از شرکت مرتب خودرو خریداری کرده است، با گیربکس اتوماتیک تولید کند. 
این دو خودرو که شاسی‌بلندهای خانوادگی و بزرگ محسوب می‌شوند، با تولید در داخل کشور در برهه ممنوعیت واردات قصد دارند جایگزین خوبی برای خودروهای کره‌ای و ژاپنی بازار باشند. خودرو T5 که شاسی‌بلندی 7نفره است با دیفرانسیل جلو و حجم موتور 1500توربوشارژ و 150اسب‌بخار قدرت می‌تواند 215نیوتون‌متر گشتاور را تولید کند. این خودرو توانسته استاندارد آلایندگی یورو 5 را پاس کند. همچنین از امکانات رفاهی این خودرو می‌توان به فرمان برقی، سانروف پاناروما و گرمکن صندلی اشاره کرد. قیمت درنظر گرفته‌شده برای این خودرو در حدود 150میلیون‌تومان اعلام شده است. خودرو T3 دیگر محصول سیف‌خودرو که قرار است داخلی‌سازی شود، با 4سیلندر و با حجم موتور 1300توربوشارژ می‌تواند 132اسب‌بخار را تولید و 185نیوتون‌متر گشتاور را به چرخ‌های این خودرو منتقل کند. این خودرو از یک گیربکس اتوماتیک CVT بهره می‌برد و حداکثر سرعت آن نیز 178کیلومتربرساعت است. همچنین این خودرو نیز از استاندارد یورو 5 بهره می‌برد. خودرو T3 نیز با قیمت 100میلیون‌تومان به فروش خواهد رسید.
این دو خودرو قرار است از دی ماه سال جاری به خریداران تحویل داده شود. سیف‌خودرو در نظر دارد سالانه 10هزاردستگاه از محصولات بیسو را تولید کرده و به بازار ایران تزریق کند.
همچنین پارس‌خودرو به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین خودروسازان داخلی در این نمایشگاه با جدیدترین محصول خود یعنی برلیانس کراس حضور یافته است. این خودرو که نمونه کراس برلیانس H320 است، با حجم موتور 1654سی‌سی و گیربکس اتومات 4سرعته به نمایشگاه آمده است. از دیگر مشخصات این خودرو باید به اختلاف رنگ سقف و بدنه، فرمان برقی و کیلس (ورود و خروج بدون کلید) اشاره کرد. پارس‌خودرو در غرفه خود خودروهای دیگری مانند H330، H320، H220، و H230 تاکسی را به نمایش گذاشته است. همچنین سایپا نیز با 2 خودرو رهام به نمایشگاه خودرو مشهد آمده است. رهام با 2 رنگ آبی که در نمایشگاه شیراز رونمایی شده و یک رنگ جدید قهوه‌ای برای خودرودوستان مشهدی به نمایش گذاشته شده است.
چانگان‌سواران در مشهد نیز برای اولین‌بار خودرو CS75 را دیدند. خودرویی با حجم موتور 1798سی‌سی توربوشارژ و با 176اسب‌بخار که 230نیوتون‌متر گشتاور را تولید می‌کند و دارای گیربکس اتومات با 6 کیسه هوا است. همچنین چانگان CS55 نیز برای اولین بار به مشهد رفته تا دومین محصول جدید چانگان در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی مشهد باشد. این خودرو که حجم موتوری معادل 1499سی‌سی دارد، توانسته است 156اسب‌بخار را تولید کند و گشتاور آن نیز چیزی حدود 225نیوتون‌متر است. همچنین این خودرو از گیربکس 6سرعته اتوماتیک بهره می‌برد. چانگان CS55 موفق به دریافت 5ستاره ایمنی نیز شده است. در غرفه چانگان علاوه‌بر دو خودرو تازه‌وارد، دو خودرو CS35 و چانگان E2 xt سدان نیز به چشم می‌خورد؛ خودرویی که قبلا شاهد عرضه مدل هاچبک آن توسط سایپا بوده‌ایم. از طرفی شرکت زامیاد نیز با 5 محصول قدم به نمایشگاه مشهد گذاشته است. نمایشگاهی که برخلاف نمایشگاه شیراز استقبال خوبی از آن شده و تعداد بسیار زیادی از خودروسازان و واردکنندگان بدون توجه به ممنوعیت واردات به آن قدم گذاشتند. زامیاد با وانت ریچ دو کابین که پیش از این توسط پارس‌خودرو تولید می‌شد و اواخر سال گذشته به خط‌تولید زامیاد منتقل شد، با ظاهری شیک‌تر به نمایشگاه رسیده است. این خودرو با قیمت 76میلیون‌و500هزارتومان و به‌صورت نقدی قیمت‌گذاری شده است. زامیاد تنها ون اروپایی خود را با موتور 3300‌سی‌سی به این نمایشگاه آورده است. ون IVECO A3615 که 1+10 نفر ظرفیت آن است، با قیمت 199میلیون‌و900هزارتومان در نمایشگاه حضور دارد که 100میلیون‌تومان نیز تسهیلات دارد. زامیاد همچنین کشنده ایویکو استرالیس را به نمایشگاه مشهد آورده است که از نمونه قبلی خود 40‌اسب بخار بیشتر توان دارد.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۷
    0 1
    مملکت شده آشغالدونی چینی ها و صدور آلودگی و مریضی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =