گردهمائی نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش شرکت ایران خودرو دیزل با حضور مدیران ارشد شرکت ایران خودرو دیزل، شرکت گواه در محل این شرکت برگزار شد.

به گزارش «اخبار خودرو»،در این نشست یونسیان مدیر عامل ایران خودرو دیزل با بیان  این  که شرکت با استفاده درست و بهینه از امکانات و توانایی‌های خود می‌تواند به جایگاه واقعی خود و شایستگی‌های قبل بیش از بیش دست پیدا کند، تاکید کرد: با پذیرش کاستی‌های گذشته و برطرف کردن آنها باید به دنبال راهکارهایی خاص و جدید برای برون‌رفت از بحران و رسیدن به کیفیت بالا در عملکرد خود باشیم.

مدیرعامل ایران خودرو دیزل با اشاره به  این موضوع که آمار هر شرکتی نشان‌دهنده عملکرد آن شرکت است خاطرنشان کرد: دسترسی به این راهکارها باید با تعامل سازنده بین ایران خودرو دیزل و نمایندگی‌های فروش و خدمات پس از فروش شرکت حاصل شود و اعتقاد به اصل مشتری مداری باید سرلوحه و شعار بنیادین این تعامل باشد.

مهندس یونسیان با اشاره به توان بالای شرکت ایران خودرو دیزل برای تولیدات باکیفیت، اراده و همدلی برای رسیدن به رویکرد مشتری مداری را برای نمایندگی‌های گواه لازم دانست

 مدیرعامل ایران خودرو دیزل تاکید کرد: در میان محدودیت‌ها و تحریم‌ها همواره راه‌حل‌های زیادی کشف می‌شود، از نمایندگی‌های حاضر در این گردهمایی درخواست کرد با به اشتراک گذاشتن تفکرات و تجربیات خودو واکاوی مشکلات موجود ، راهکارهای کارشناسی برای برون رفت از آن ارائه دهند . 

در این گردهمایی همچنین محمدی مدیرعامل شرکت گواه هدف‌گذاری شرکت گواه را ارتقای رتبه نمایندگان گواه و برنامه‌ریزی برای مشتری مداری اعلام کرد و راه رسیدن به این اهداف را برداشتن گام‌های الزامی همچون سیستم یکپارچه در تمام نمایندگی‌ها دانست تا مشکلات مشتریان روز به روز کمتر شود.

نمایندگان شرکت گواه نیز که از نقاط مختلف کشور در این گردهمایی حاضر شده بودند، در این نشست با اشاره به مشکلات پیش رو همچون کیفیت محصول و قطعات و تسهیل در ارائه خدمات و مراحل خرید مشتریان، راه‌کارهای مفیدی را برای هرچه بهتر ارائه کردن خدمات به مشتریان ایران خودرو دیزل با مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت مطرح کردند.

نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش شرکت ایران خودرو دیزل که تحت پوشش شرکت گواه فعالیت می‌کنند در این مراسم با تاکید بر اینکه نمایندگی‌های هر شرکت  همچون پرچم‌داران جبهه نبرد اقتصادی آن شرکت هستند، خواستار تعامل بیشتر و وجود یک رابط و تعامل پایدار و همیشگی بین خود و مدیرعامل ایران خودرو دیزل بودند که این پیشنهاد با نظر مساعد مدیرعامل شرکت ایران خودرو دیزل روبرو شد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =