کد خبر: 220624
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۲

پس‌از آتش گرفتن سه دستگاه وانت F-150 که درنهایت به نابودی این خودروها منجر شد و البته آسیب دیدن اساسی دو دستگاه دیگر از این خودرو، دولت فدرال به دنبال پیدا کردن مشکلی است که منجر به این پنج حادثه شده است. 

 به گزارش «اخبار خودرو»،   براساس اسنادی که در وب‌سایت اداره ملی ایمنی ترافیک آزادراه‌های ایالات‌متحده منتشرشده تاکنون دو مجروحیت به‌خاطر آتش گرفتن فورد F-150 ثبت‌شده است. سخنگوی فورد دراین‌باره گفت: «ایمنی مشتریان، برای ما بسیار جدی است. ما در حال پیگیری موضوع هستیم و در راه کشف دلیل این اتفاق‌ها همکاری خواهیم کرد، همان‌طور که مثل همیشه همکاری کرده‌ایم.» به‌نظر می‌رسد که بازهم مشکل از کمربندهای F-150 باشد، ممکن است برنامه‌ریزی برای کمربندهای این خودرو به نحوی انجام‌شده باشد که درنهایت منجر به نشت جریان برق و افزایش ولتاژ درون خودرو شود که این مورد می‌تواند یکی از عوامل آتش‌سوزی باشد. 
یکی از افراد سانحه‌دیده، اهل میشیگان است و عنوان کرده است یک آهو به کنار وانت آن‌ها صدمه زده و به خاطر همین ضربه ایربگ کنار آن‌ها بازشده است، بنابراین سرنشین کناری که کیف خود را در صندلی‌های پشتی گذاشته بوده،‌ اقدام به برداشتن کیف خود می‌کند و در همین هنگام مشاهده می‌کند که از میان صندلی‌های عقب و جلو آتش شعله‌ور شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =