کد خبر: 220667
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰
برلیانس‌های سری‌۲۰۰

شرکت پارس‌خودرو که از سال گذشته وظیفه تولید سری 200 برلیانس را نیز بر عهده‌گرفته، طرح پیش‌فروش جدید این خودروها را در تیپ معمولی اعلام کرده است.

به گزارش «اخبار خودرو»،   ثبت‌نام در این طرح پیش‌فروش، فقط به‌واسطه سایت فروش اینترنتی شرکت سایپا امکان‌پذیر خواهد بود. سایپا 15‌درصد سود مشارکت و 12درصد سود انصراف برای خریداران در نظر گرفته است. گفتنی است در حال حاضر محصولات شرکت برلیانس علاوه‌بر تولید در ایران به کشورهایی چون آفریقای جنوبی، برزیل، پرو، شیلی، الجزایر، استرالیا، فیلیپین و سنگاپور صادر می‌شوند و بر اساس قرارداد با ب‌ام‌و، وظیفه مونتاژ محصولات آلمانی را در خاک چین بر عهده دارد. 
برلیانس H220 و H230 از یک موتور چهارسیلندر با حجم یک‌ونیم‌لیتر با قدرت ١٠٢ اسب‌بخار برخوردار است. گیربکس این خودرو به‌صورت سفارشی در دو نمونه پنج سرعته دستی و 6سرعته اتوماتیک انتخاب‌شده است. البته از نوع اتوماتیک و سری AMT استفاده می‌کند که یک گیربکس دستی با عملگرهای خودکار محسوب می‌شود و عملکرد مناسبی در سبک و سنگین کردن دنده‌ها ندارد. از تجهیزات ایمنی و رفاهی قابل‌ذکر برلیانس H220 و H230 می‌توان به ایربگ راننده و سرنشین، سانروف برقی، کامپیوتر اطلاعات سفر، سیستم پیشرفته ترمز EBD+ABS، سنسور پارک دنده‌عقب، شیشه بالابرهای برقی جلو و عقب، سیستم صوتی و تصویری مجهز به ٦‌بلندگو، رادیو، USB پورت و CD PLAYER اشاره کرد.  بااین‌حال برلیانس H220 موفق به کسب چهار ستاره ایمنی از سوی موسسه  C NCAP شده است و از این نظر نسبت به برخی خودروهای هم‌رده خود برتری قابل‌توجهی دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =