کد خبر: 220727
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱

سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای جزئیات محدودیت ترافیکی محورهای موصلاتی کشور را اعلام کرد.

به گزارش «اخبار خودرو»،کل تردد ثبت ‌شده براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2136 تردد شمار فعال در محورهای برون‌ شهری، نسبت به روز قبل 2.4 درصد افزایش را نشان می‌دهد.سهم وسایل نقلیه سنگین 15.1 درصد، اوج تردد بین ساعات 18 تا 19 و کمترین تردد بین ساعات 4 تا 5 صبح صورت گرفته است.

محدودیت های ترافیکی چهارشنبه 24مرداد تا شنبه 27  مرداد 97                                                                               

1.موتورسیکلت:

تردد موتور سیکلت از ساعت 12 امروز تا ساعت 6 روز شنبه هفته آینده از محورهای کرج – چالوس ، هراز، فیروزکوه و محور تهران –  سمنان –  مشهد و بالعکس ممنوع است.

تبصره-تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

2.سواری:

محور کندوان:                                                                                                                          

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 فردا تا ساعت یک بامداد شنبه هفته آینده از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 جمعه تا ساعت 1 بامداد شنبه هفته آینده  از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

3.نقلیه سنگین(به استثناء حاملین موادسوختی ویافاسدشدنی):            

3.1- محور کندوان: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

3.2-محور هراز:

الف- تردد همه تریلرها کماکان ممنوع است.

ب- تردد همه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 الی 24 روز چهارشنبه مورخ 97/05/24 و همچنین از ساعت 8 الی 24 روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ های  97/05/25 و 97/05/26 از محور هراز ممنوع است.

ممنوعیت تردد بدلیل مداخلات جوی :

1- محوررامیان- اولنگ–شاهرود، واقع در استان هایگلستان و سمنان تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

2- محور فرعی شمشک–دیزین، واقع در استان های  البرز و تهران تا اطلاع بعدی،به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.​

3- محور گیوی– خلخال ، واقع در استان اردبیل تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود و مسیر جایگزین برای وسایل نقلیه سبک از طریق مسیر دسترسی به آبگرم گیوی و برای وسایل نقلیه سنگین از محور جدیدالاحداث سه راهی فیروزآباد به خلخال است.

4-محور ایلام-اسلام آباد غرب واقع در استان ایلام تا اطلاع بعدی به دلیل رفع نقص سیستم روشنایی و تهویه مسدود است.

محدودیت تردد بدلیل عملیات کارگاه جاده‌ای:

الف) تهران و محورهای منتهی به آن:

1- آزاد راه تهران – قم،  واقع در استان تهران تا 20 شهریور 97، روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه از ساعت 9 تا 17 و همچنین روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنج شنبه از ساعت 9 الی 14 هر هفته، به غیر از روزهای جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به‌دلیل اجرای عملیات  نصب حفاظ بتنی مفصلی در رفو‌ژ میانی، حدفاصل کیلومتر 37 تا 58، تردد همزمان با اجرای عملیات و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

2-محور کرج – چالوس،  واقع در استان البرز تا 20 شهریور 97، روزهای شنبه تا  سه شنبه از ساعت 8  تا  17 و روزهای چهارشنبه از ساعت 8  تا 12 هر هفته، به غیر از روزهای پنجشنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه،   بدلیل اجرای عملیات روکش آسفالت گرم، کیلومتر 0 الی 70، تردد همزمان با اجرای عملیات و رعایت جوانب احتیاط  انجام می‌شود.

3- آزادراه تهران – کرج، واقع دراستان تهران تا 20 شهریور از ساعت 8 تا 15 روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه و روزهای چهارشنبه از ساعت 8 تا 13 هر هفته، بغیر از روزهای پنجشنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به‌دلیل اجرای عملیات نصب نیوجرسی مفصلی در رفیوژ میانی تردد همزمان بااجرای عملیات، بامحدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

4- آزادراه قم - تهران، واقع در استان قم تا 20 شهرویر امسال از ساعت 8 تا 17 روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، چهارشنبه و همچنین روزهای سه شنبه و پنج شنبه از ساعت 9 الی 14 هر هفته، به غیر از روزهای جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، بدلیل اجرای عملیات حمل و نصب حفاظ مفصلی، کیلومتر 15 الی 28، تردد همزمان با اجرای عملیات و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

5- آزاد راه تهران – کرج - قزوین، واقع در استان البرز نیز تا 20 شهریور 97 روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه از ساعت 9 تا 15 و روزهای چهارشنبه از ساعت 9 تا 13 هر هفته بغیر از روزهای پنجشنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه،   بدلیل اجرای عملیات حفاظ های صلب مفصلی، کیلومتر 500+16(تیر280)  الی 24(تیر400)، تردد همزمان با اجرای عملیات و با رعایت جوانب احتیاط  انجام می‌شود.

6- آزاد راه تهران – کرج – قزوین (باند جنوبی – حدفاصل امامزاده طاهر تا پمپ بنزین آفتاب) ،  واقع در استانالبرز، از مورخ 20 خرداد لغایت 20 شهریور 97، روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه از ساعت 09:30 الی 16:30 هر هفته، بغیر از روزهای چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، بدلیل اجرای عملیات بهسازی و لکه گیری آسفالت، کیلومتر 33 الی 13، تردد همزمان با اجرای عملیات و رعایت جوانب احتیاط  انجام می‌شود.

7- آزاد راه ساوه – تهران،  واقع دراستان تهران تا 20 شهریور 97 از ساعت 9 تا 17 روزهای شنبه تا چهارشنبه و همچنین روزهای پنجشنبه از ساعت 9 الی 14 هر هفته، بغیر از روزهای جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به‌دلیل اجرای عملیات تعمیرات درزگیری، لکه گیری و روکش آسفالت، حدفاصل کیلومتر 35 (رودخانه شور) الی 3 (عوارضی اول)، تردد همزمان با اجرای عملیات، بامحدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =