کد خبر: 220735
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۴۵

آئودی  که در ماه اکتبر نسل جدید مدل A7 خود را معرفی کرده بود، حال اعلام کرد قیمت این خودرو در ایالات‌متحده از 68هزار دلار آغاز می‌شود.

به گزارش «اخبار خودرو»،  نسل جدید A7 نسبت‌به نسل قبلی 1700 دلار ارزان‌تر شده است! این موضوع را با شیوه قیمت‌گذاری خودروهای قدیمی در کشور مقایسه کنید که همواره با کاهش کیفیت و حذف مواردی چون زه‌های جانبی قیمت آن‌ها بیشتر می‌شود.

آئودی A7

بالاترین تیپ نسل جدید A7، پرستیژ نام دارد و قیمت آن از 76,300 دلار آغاز می‌شود. این تیپ به طیف گسترده‌ای از تجهیزات مانند گرم‌کن صندلی‌های عقب، چراغ‌های لیزری، کنترل تهویه چهار‌منطقه‌ای، سیستم صوتی پیشرفته با 19بلندگو، صفحه آمپر دیجیتالی 12.3اینچی، شارژ بی‌سیم گوشی‌های هوشمند و تنظیم 18جهته صندلی‌ها با گرم‌کن، تهویه و ماساژور مجهز است. همچنین، امکان سفارش پکیج نورپردازی داخلی و نمایشگر سربالای رنگی هم وجود خواهد داشت.

تمام تیپ‌های A7 جدید در ایالات‌متحده تنها با یک موتور 3لیتری V6 توربو عرضه می‌شوند که 340اسب‌بخار قدرت و 500 نیوتون‌متر گشتاور دارد. این نیرو توسط یک گیربکس هفت سرعته اتوماتیک S-Tronic به‌صورت استاندارد از طریق سیستم کواترو به هر چهارچرخ منتقل می‌شود. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =