کد خبر: 220746
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۵:۰۲

مدل جدید کاوازاکی نینجا H2 با قدرت ۲۳۱ اسب‌بخار رونمایی شد تا عنوان قدرتمندترین موتورسیکلت جاده‌ای دنیا در اختیار ژاپنی‌ها باشد.

به گزارش «اخبار خودرو​»، مقامات برند ژاپنی کاوازاکی در یک کنفرانس خبری ویژه، مدل‌های جدید سری نینجا H2 را رونمایی کردند. مدل ۲۰۱۹ این موتورسیکلت با سه مدل H2، H2 کربن و نینجا H2R و مجهز به قدرتمندترین پیشرانه‌ سوپرشارژ کاوازاکی، عملکرد خارق‌العاده‌ای به‌نمایش خواهند گذاشت.

از سال ۲۰۱۵ که نینجا H2 عرضه شد، مهندسان کاوازاکی همیشه عملکرد فنی این مدل را با حفظ کارایی آن در جاده بالاتر برده‌اند. مدل‌های جدید سری نینجا H2 بر اساس مدل مخصوص پیست و جذاب H2R تولید خواهند شد. همچنین علاوه‌بر افزایش قدرت نینجا H2 که عنوان قدرتمندترین موتورسیکلت جاده‌ای جهان را کسب کرده است، می‌توان به امکانات آن مانند؛ پنل TFT و نمایشگر رنگی، چراغ‌های LED، چهار حالت نمایش مختلف اطلاعات و اتصال به تلفن‌همراه هوشمند را اضافه کرد که در تغییرات مدل ۲۰۱۹ این سوپرموتورسیکلت جذاب به‌کار رفته است.

نینجا H2 با جدیدترین ترمزهای خوش‌ساخت برند برمبو، در تایرهای جدید بریجستون RS11 با اندازه ۱۷-۷۰/۱۲ در جلو و ۵۵-۱۷/۲۰۰ در عقب قرار گرفته‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =