کد خبر: 220833
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۷

محدودیت هایی که در راستای کاهش واسطه گری و سفته بازی در ثبت نام ها اعمال شده از جمله محدودیت ثبت نام هر کد ملی و عدم امکان خرید برای مشتریانی که در شش ماه گذشته از ایران خودرو خرید کرده اند، باعث کندی در روند ثبت نام در فرایند فروش محصولات شده است.

به گزارش «اخبار خودرو​»،در اطلاعیه ایران خودرو در رابطه با وضعیت طرح جدید فروش اینترنتی محصولات این شرکت آمده است:" در ساعات اولیه ثبت نام در طرح فروش عید تا عید محصولات گروه صنعتی ایران خودرو بیش از ۱۶ هزار نفر از مشتریان نام نویسی کرده اند و به دلیل ترافیک بالا در سایت اینترنتی، نام نویسی با کندی ادامه دارد.

در حال حاضر به دلیل ترافیک بالای اینترنت و حجم بالای مشتریان در صف انتظار، نام نویسی به کندی صورت می گیرد اما همچنان در حال انجام است.

هرچند این کندی باعث طولانی شدن فرآیند ثبت نام می شود اما محدودیت های ثبت نام برای جلوگیری از سوءاستفاده برخی سودجویان و در راستای سیاستهای این شرکت برای تامین خودرو برای مصرف کنندگان نهایی اعمال شده است.

گروه صنعتی ایران خودرو با هدف تامین نیاز مصرف کنندگان، ‌ طرح فروش عید تا عید را به اجرا گذاشته و این طرح تا زمان تکمیل ظرفیت از طریق پایگاه اینترنتی فروش محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir ادامه خواهد داشت".

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۱
    1 0
    سایت فقط برا دلال های خودشون باز هست نه برای مردم عادی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =