کد خبر: 220834
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۵

پلیس راه کشور در آستانه تعطیلات عید قربان با اعلام محدودیت های ترافیکی در محورهای اصلی منتهی به استان مازندران از یک طرفه شدن جاده کندوان از عصر سه شنبه هفته جاری خبر داد.

به گزارش «اخبار خودرو​» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، محدودیت های ترافیکی روزهای پایانی هفته از ساعت 12 ظهر سه شنبه هفته جاری آغاز می شود و تا 6صبح یکشنبه چهارم شهریور در محورهای مواصلاتی مازندران به پایتخت کشور برقرار است.

بر این اساس تردد هر نوع موتورسیکلت به غیر از موتورسیکلت های انتظامی و امدادی از ساعت 12 روز سه شنبه تا ساعت 6 صبح روز یکشنبه در محورهای کندوان ( کرج - چالوس ) ، هراز ( آمل - تهران) و سوادکوه ( قائمشهر - تهران ) ممنوع است.

محور کندوان

- رفت و آمد تمامی وسایل نقلیه موتوری از ساعت 14 روز سه شنبه هفته جاری تا 2بامداد روز چهارشنبه از مرزن اباد به سمت کرج ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 همان روز تا 2 بامداد روز بعد از کرج به سمت مرزن آباد یک طرفه خواهد بود .

همچنین تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 12 روز جمعه دوم شهریور تا 2 بامداد روز شنبه سوم شهریور از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 همان روز تا 2 بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

- بر اساس اعلام پلیس راه کشور همچنین ممنوعیت تردد وسایل نقلیه سنگین در محور کندوان از جمله تریلر ، کامیون و کامیونت به غیر از حاملین سوخت و مواد فاسد شدنی ، ادامه دارد .

 محور هراز

- رفت و آمد انواع تریلر در محور هراز همچنان ممنوع است.

- تردد تمامی کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز سه شنبه و از ساعت 6 صبح تا 24 روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری و همچنین از ساعت 6 صبح روز جمعه دوم شهریور تا 12 ظهر روز شنبه سوم شهریور از محور هراز ممنوع است.

 جاده هراز جمعه یکطرفه می شود

- همچنین بر اساس اعلام پلیس راه کشور، تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت 12 روز جمعه دوم شهریور تا 2 بامداد روز شنبه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 14 همانروز تا 2 بامداد روز بعد با اعلام مامورین پلیس راه در محل، از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) تردد انواع وسایل نقلیه به صورت یکطرفه خواهد بود.

 محور تهران-فیروزکوه-قائم شهر و بالعکس

- تردد کلیه تریلی ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 24 روزهای چهارشنبه و جمعه هفته جاری در محور تهران-فیروزکوه-قائم شهرو بالعکس ممنوع است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =