کد خبر: 220846
تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی در صبح روز پنجشنبه را تشریح کرد.

به گزارش «اخبار خودرو​» به نقل از تسنیم، در حال حاضر بر اساس اعلام مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا و تصاویر دوربین‌های نظارتی پلیس، ترافیک در جنوب به شمال محور کرج چالوس و هراز به صورت پرحجم در جریان است و در برخی مقاطع ترافیک خودروها به صورت نیمه سنگین گزارش شده است.

همچنین در آزادراه‌های تهران قم و قزوین رشت در محدوده‌های رودبار و منجیل نیز شرایط به همین شکل بوده و در مقاطعی از مسیر، رانندگان با ترافیک نیمه سنگین مواجه هستند.

سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به شرایط جوی جاده‌های کشور نیز اعلام کرد: در حال حاضر بارش باران در اکثر محورهای استان مازندران ادامه دارد و مه‌گرفتگی نیز در ارتفاعات جاده چالوس، هراز، کیاسر به سمنان و همچنین گردنه کوهین در قزوین گزارش شده است.

به گفته وی در برخی از محورهای استان سیستان و بلوچستان از جمله محور زابل به نهبندان شاهد کاهش دید به دلیل طوفان و گردوخاک هستیم.

رحمانی در پایان با بیان اینکه امروز (پنجشنبه) محدودیت ترافیکی در جاده چالوس و هراز اعمال نخواهد شد گفت: بر اساس برنامه‌ریزی ترافیکی انجام شده، از ساعت 17 فردا (جمعه) تردد در محور کرج چالوس با محدودیت تردد یک طرفه از مرزن‌آباد به سمت میدان امیرکبیر انجام خواهد شد و امروز محدودیت ترافیکی در این محور و محور هراز نخواهیم داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =