کد خبر: 220862
تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۳

مشتریان به امید باز شدن موقتی واردات خودرو و کاهش قیمت‌ها از خرید امتناع می‌کنند و این خود باعث برهم خوردن آرامش موقتی بازار خودروهای وارداتی طی چند  روز اخیر شده است. ​

به گزارش «اخبار خودرو​»، طی دو‌ هفته گذشته خبری در خصوص تصمیم وزارت صمت برای بازگشایی واردات خودرو به تعداد خودروهای پیش‌فروش شده به مشتریان منتشر شد. بعد از حدود یک هفته، این تصمیم‌گیری نه نهایی و نه رد شده است.  همچون برخی موضوعات دیگر در سال‌های اخیر، تصمیم‌گیری در مورد این موضوع توسط وزارت صمت نیز به حالت تعلیق درآمده است. 

تعلل در نهایی‌کردن  تصمیم‌گیری و طولانی‌شدن پروسه  این‌گونه موضوعات هیچ نتیجه‌ای جز افزایش رکود بازار ندارد‌. این‌بار نیز همانند  سایر تصمیمات  اخیر وزارت صمت که معمولا این روزها آنی و بدون پیش‌خبر  انجام می‌گیرد. این موضوع نیز بدون توجه به ملزومات و نهایی‌شدن  اعلام شد و عدم قطعیت آن نتیجه‌ای جز رکود شدید بازار خودرو  به‌خصوص خودروهای وارداتی‌ در چند روز اخیر نداشته است‌.

مشتریان به امید باز شدن موقتی واردات خودرو و کاهش قیمت‌ها از خرید امتناع می‌کنند و این خود باعث برهم خوردن آرامش موقتی بازار خودروهای وارداتی طی چند  روز اخیر شده است. 
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =