کد خبر: 220866
تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۳

نسخه پنج‌نفره این خودرو غیر از ایالات‌متحده، در دیگر بازارها با نام سانتافه و نسخه هفت‌نفره آن با نام گرند سانتافه عرضه می‌شد.

به گزارش «اخبار خودرو»، نسل قبلی هیوندای سانتافه در دو نسخه مختلف پنج‌نفره یا دو ردیفه (همان نسخه‌ای که در کشورمان هم عرضه می‌شد) و هفت‌نفره یا سه ردیفه تولید می‌شد. نسخه پنج‌نفره این خودرو غیر از ایالات‌متحده، در دیگر بازارها با نام سانتافه و نسخه هفت‌نفره آن با نام گرند سانتافه عرضه می‌شد. در ایالات‌متحده اما نسخه پنج‌نفره با نام سانتافه اسپرت و نسخه هفت‌نفره با نام سانتافه به فروش می‌رسید. حال به‌تازگی در ایالات‌متحده، نسخه کوچک‌تر، یعنی سانتافه اسپرت با نسل جدید جایگزین شده است.

2019 Hyundai Santa Fe XL

به گفته هیوندای، تولید و عرضه نسخه هفت‌نفره نسل قبلی سانتافه همچنان در ایالات‌متحده ادامه خواهد یافت ولی نام آن به سانتافه XL تغییر پیداکرده است. به‌رغم این تغییر نام، قیمت سانتافه XL مدل 2019 دقیقا مشابه قبل بوده و هیچ تغییری نکرده است؛ بنابراین قیمت این کراس‌اوور هفت‌نفره همچنان از 31830دلار آغاز می‌شود.

این قیمت برای تیپ پایه SE دیفرانسیل جلو است. سانتافه XL تنها در دو تیپ مختلف عرضه می‌شود که هردو به‌صورت دیفرانسیل جلو یا چهارچرخ محرک قابل‌سفارش هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =