کد خبر: 220888
تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۹

برند بریتانیایی لندروور به تازگی مجموعه‌ای از وسایل جانبی را معرفی کرده تا افرادی که حیوانات خانگی دارند با آسایش بیشتری به مسافرت بروند.

 به گزارش «اخبار خودرو​»، قیمت این وسایل از ۴۶۰ دلار شروع می‌شود و گران‌ترین آنها که یک چادر با تجهیزات کامل برای مدل دیسکاوری اسپرت است، ۱۱۴۰دلار عرضه می‌شود. این تجهیزات کمک می‌کنند حیوانات خانگی در حین مسافرت مشکلات کمتری داشته باشند و از استرس‌ها آن‌ها هنگام نقل و انتقال با خودرو کاسته شود. در ساده‌ترین بسته پیشنهاد شده توسط لندروور یک سبد مخصوص حیوانات، ظرف ضدآب و یک کف‌پوش ارائه می‌شود. در دومین بسته پیشنهادی یک طبقه اضافه به محل قرارگیری حیوان اضافه شده و در آن امکان استراحت حیوان نیز فراهم خواهد شد. 
برای رسیدن به طبقه اضافه یک رمپ نیز در نظر گرفته شده است. همچنین در این بسته یک سیستم نظافت کف خودرو نیز قرار داده می‌شود. رمپ در نظر گرفته شده توانایی تحمل وزن تا ۸۵کیلوگرمی را دارد و سیستم نظافت کف نیز ظرفیتی برابر با ۶.۵ لیتر یا پنج دقیقه شست‌وشوی کامل کابین خودرو را در قوی‌ترین حالت خود دارد. هر دو پکیج پیشنهادی قابلیت استفاده در انواع مدل‌های لندروور و حتی رنج‌روورها را دارند. همچنین کمپانی بریتانیایی امکان خریداری جداگانه هر قطعه از بسته‌های پیشنهادی را نیز فراهم کرده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =