کد خبر: 220940
تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۶

خروج خودروهای با حجم موتور بالای ۲۵۰۰سی‌سی از محدوده منطقه آزاد اروند آزاد شد و مالکان خودرو می‌توانند جهت اخذ مرخصی به گمرک خرمشهر مراجعه کنند.

به گزارش «اخبار خودرو​»،   محمد نظارت، مدیر گمرک منطقه آزاد اروند گفت: خروج خودروهای با حجم موتور بالای ۲۵۰۰سی‌سی از محدوده منطقه آزاد اروند آزاد شد و مالکان خودرو می‌توانند جهت اخذ مرخصی به گمرک خرمشهر مراجعه کنند. نظارت، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تلاش مدیرعامل و هیات‌مدیره سازمان منطقه آزاد اروند، مرخصی خودروهای با حجم موتور بالای 2500‌سی‌سی آزاد شد. 
مدیر گمرک منطقه آزاد اروند افزود: مالکان خودرو می‌توانند جهت اخذ مرخصی به گمرک خرمشهر مراجعه کنند و با طی مراحل لازم از این مرخصی بر اساس قانون بهره‌مند شوند. پیش‌تر خروج خودروهای با حجم موتور بالای 2500 سی‌سی دارای پلاک اروند از محدوده قانونی تردد این خودروها ممنوع بود، اما خوشبختانه با اجرایی شدن این طرح، دوباره می‌توان انتظار داشت که خودروهای اسپرت خریداری‌شده در منطقه آزاد برای مدت‌زمان کوتاهی هم که شده، به خیابان‌های دیگر استان‌های کشور قدم بگذارند. این عبور و مرورها را نمی‌توان برحسب لوکس بودن خودروهای منطقه آزاد ممنوع کرد، چراکه قیمت تمام‌شده بسیاری از این خودروها کمتر از خودروهایی است که خارج از منطقه آزاد توسط واردکنندگان رسمی به بازار کشورمان رسیده‌اند، اما حضور آنها می‌تواند رنگ و لعاب خیابان‌های شهر را زیباتر و تماشایی‌تر کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =