کد خبر: 220962
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۱

جدای از توسعه کجار فیس لیفت و مفهومی EZ-Pro، باور بر این است رنو یک خودرو مفهومی کاملا جدید دیگر را به نمایشگاه خودرو پاریس 2018 خواهد آورد.

به گزارش «اخبار خودرو»،  این خودرو که ازنظر طراحی بیشتر شبیه مدلی مطالعاتی به‌نظر می‌رسد در ورشوی لهستان رویت شده است. گفته‌شده این خودرو هنگام فیلم‌برداری و تصویربرداری در نزدیکی یکی از مدرن‌ترین ساختمان‌های این شهر دیده‌شده است. اما موضوع جالب اینکه به‌رغم وجود پوشش‌های بزرگ روی چرخ‌ها، این خودرو قادر به حرکت بوده است.

این نوع از طراحی قوس چرخ‌ها برای اولین بار در رنو به‌کار گرفته نشده است. درواقع این شاخصه طراحی شبیه مدل EZ-Pro، EZ-Go و حتی طرح مطالعاتی سابتیل 2017 است.

البته طراحی کلی این مفهومی کمی ما را به یاد خودرو زیبا و تمام الکتریکی ترزور می‌اندازد که توانست سال پیش عنوان زیباترین خودرو مفهومی سال را از آنِ خود کند. البته به نظر می‌رسد این خودرو جدید برخلاف ترزور بزرگ‌تر و البته کاربردی‌تر باشد.

تصور می‌کنیم تمرکز این خودرو مفهومی روی حمل سرنشینان از نقطه A به B و باحالت کاملا خودران و الکتریکی خواهد بود. احتمالا این مفهومی مرموز تا چند هفته دیگر در نمایشگاه خودرو پاریس 2018 رونمایی می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

آخرین اخبار