کد خبر: 221238
تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸
مرسدس C کلاس کابریولت

یکی از خاص‌ترین خودروهای کابریولت را باید مرسدس‌بنز C کلاس معرفی کرد. ظاهر این خودرو، به‌روزرسانی شده تا برای بازار سال آینده متفاوت‌تر عرضه شود.

به گزارش «اخبار خودرو»، چراغ‌های جدید نیز گرافیک به‌روزتری به خود گرفته و جلوپنجره به شکل ذوزنقه‌ای درآمده است تا هم از ترند روز طراحی بهره‌مند باشد و هم ظاهر C کلاس کابریولت را متفاوت‌تر از قبل نمایش دهد. چراغ‌های عقب نیز به‌روزرسانی شده‌اند تا با دو اگزوز اسپرت در طرفین ظاهر زیبایی را برای این کابریولت به ارمغان آید.

در بخش فنی نیز که قوی‌ترین پیشرانه این کلاس متعلق به C43 است، یک موتور 6سیلندر به حجم 3لیتر مجهزبه تکنولوژی بی‌توربو توسعه یافته که می‌تواند 390اسب‌بخار، قدرت و حداکثر پیک گشتاور 520نیوتون‌متری را تولید کند. با این وجود تنها در 4.7ثانیه از صفر به 100کیلومتربرساعت می‌رسد.

نکته جالب توجه در Cکلاس‌های جدید 2019 بهینه‌سازی سامانه چهارچرخ محرک مرسدس موسوم به فورماتیک است که توزیع نیروی بهتری دارد و در محور جلو 45درصد نیرو را به سرچرخ می‌رساند و در محور عقب این مقدار به 55درصد می‌رسد. گفتنی است سیستم دینامیک‌درایو نیز بهبود یافته است تا خودرو عملکرد بهتری داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =